کد خبر: 50939 A

امبر هرد به کتک زدن جانی دپ اعتراف کرد/ پاسخ خانم بازیگر به اتهام خیانت

امبر هرد به کتک زدن جانی دپ اعتراف کرد/ پاسخ خانم بازیگر به اتهام خیانت

در جلسه جدید دادگاه رسیدگی به شکایت جانی دپ از امبر هرد و نشریه سان، هرد به اتهاماتی نظیر کتک زدن جانی دپ و خیانت به همسر واکنش نشان داد.

ایران آرت: امبر هرد ادعا کرد که به جانی دپ مشت زده تا مانع پرت شدن خواهرش روی پله‌ها شود وقتی که "شایعه"ی اتفاق مشابه برای "کیت ماس" را به یاد آورده است. هرد به دادگاه لندن می‌گوید در سال ۲۰۱۵ این "اطلاعات" در ذهن او "تازه" بوده و برای محافظت از خواهش به سرعت اقدام کرده است.

هرد ۳۴ ساله سه‌شنبه ۲۱ ژوئن در دادگاه رسیدگی به شکایت دپ از نشریه‌ی بریتانیایی "سان" که بازیگر "دزدان دریایی کارائیب" را یک "همسر‌آزار" خوانده بود، برای دومین بار شهادت می‌داد. در این جلسه نمایندگان دپ از هرد در مورد "حادثه‌ی پله‌ها" در لس‌آنجلس در مارس سال ۲۰۱۵ می‌پرسند. هرد می‌گوید باور داشته که دپ می‌خواهد خواهرش "ویتنی هنریکز" را به پایین پله‌ها پرت کند.

"النور لاز" وکیل دپ می‌گوید: "این ادعایی زننده‌ای در مورد شما و آقای دپ است و این شما بوده‌اید که در این رابطه خشونت‌آمیز رفتار کرده‌اید." هرد پاسخ می‌دهد: "جانی هم من و هم خواهرم را زده است." و سپس ادعای پرتاب آب دهان و یا بطری رد بول را به سمت دپ رد می‌کند.

به گزارش ۳۰نما، وکیل دپ هرد را به مشت زدن به صورت دپ متهم می‌کنند. هرد جواب می‌دهد:‌ "من آن روز در دفاع از خواهرم به دپ ضربه زدم. او می‌خواست خواهرم را به پایین پله‌ها پرتاب کند و درست پیش از اینکه این اتفاق بیفتد، اطلاعاتی را به یاد آوردم که در مورد نامزد قبلی‌اش شنیده بودم – فکر می‌کنم "کیت ماس" بود – که او را از روی پله‌ها پرت کرده بود. این شایعه را از دو نفر شنیده بودم و در ذهنم تازگی داشت."

او اضافه می‌کند:‌ "به سرعت برای دفاع از خواهرم واکنش نشان دادم." هرد دپ را متهم می‌کند که "سال‌ها" او را مشت می‌زده و "من تا سال‌ها حتی او را نمی‌زدم." او اضافه می‌کند:‌ "من هرگز این حادثه را فراموش نمی‌کنم… این اولین بار در همه‌ی این سال‌ها بود [که او را می‌زدم]."

وکیل دپ می‌گوید هرد ماجرا را تغییر داده و پیش‌تر هرگز ماجرای "کیت ماس" را ذکر نکرده است. این وکیل سپس ویدیویی کوتاه از استشهاد هرد در سال ۲۰۱۶ در لس‌آنجلس پخش می‌کند که بازیگر در آن این حادثه را شرح می‌دهد و اما نامی از ماس نمی‌برد. هرد می‌گوید‌: "فرصتش را نداشتم. من وقت و انرژی و امکان کافی حتی برای فهرست کردن افکاری که از ذهنم گذشته بود را نداشتم."

جانی دپ و امبر هرد

در این دادگاه شنیده شد که "ایلان ماسک" کارآفرین عرصه‌ی تکنولوژی و طراح صنعتی و بنیان‌گذار "تسلا" به هرد پیشنهاد تأمین "امنیت ۲۴/۷" را به هرد داده و به او گفته است: "واقعاً به تو علاقه دارم."

گفته می‌شود که ماسک در ماه می سال ۲۰۱۶ این پیشنهاد را به هرد داده است. هرد روز سه‌شنبه ملاقات با آقای ماسک در سال ۲۰۱۵ در حالی که دپ در منزل حضور نداشته را رد می‌کند و می‌گوید تا یک سال بعد با او هیچ ارتباطی نداشته است. 

"النور لاز" پیام‌های متنی رد و بدل شده میان هرد و ماسک در تاریخ ۲۲ می سال ۲۰۱۶ را می‌خواند. هرد به ماسک می‌گوید می‌خواهد قرار منع موقت علیه همسر آن زمانش بگیرد. این پیام‌ها یک روز پس از حادثه‌ی ساختمان "ایسترن کلمبیا" محل اقامت هرد و دپ در لس‌آنجلس ارسال شده‌اند، وقتی که بنابر ادعای هرد، دپ گوشی موبایل خود را به سمت او پرتاب کرده و به صورت او ضربه زده است.

وکیل دپ خطاب به هرد می‌گوید آقای ماسک پیشنهاد "تأمین امنیت ۲۴/۷" را به او داده و اضافه کرده: "این پیشنهاد به قوت خود باقی می‌ماند، حتی اگر هرگز تمایلی به دیدن من نمی‌داشتی… به هر حال، متأسفم که احمقانه رفتار کردم. سکوت طرف مقابل در ارتباطات رادیویی دردناک است. برای من اهمیت دارد چون واقعاً به تو علاقه دارم."

"الهاندرو رومرو" دربان ساختمان "ایسترن کلمبیا" می‌گوید آقای ماسک را دیده که در زمان حضورش در استرالیا با هرد ملاقات کرده است. هرد پاسخ می‌دهد: "اشتباه می‌کند. من تا سال ۲۰۱۶ هیچ ارتباطی با ایلان نداشته‌ام." در بیانیه‌ی مکتوب رومرو آمده است: "از مارس سال ۲۰۱۵ به بعد، آقای "ایلان ماسک" اواخر شب، از حدود ساعت ۱۱ تا نیمه‌های شب، مرتباً خانم هرد را ملاقات می‌کرد."

جانی دپ و امبر هرد

لاز در مورد "جیمز فرانکو" نیز به هرد می‌گوید: "در خصوص مسئله‌ای که شما حسادت "جانی دپ" می‌نامید، در بیانیه‌ی خود گفته‌اید که "جیمز فرانکو" از سوی آقای دپ به برقراری رابطه‌ی مخفیانه با شما متهم شده و او اشتباه می‌کند." هرد پاسخ می‌دهد:‌ "درست است." سپس خانم لاز تصاویری از دوربین مداربسته به دادگاه نشان می‌دهد که در تاریخ ۲۲ می سال ۲۰۱۶ حدود ساعت ۱۱ شب به همراه فرانکو وارد ساختمان "ایسترن کلمبیا" می‌شود. 

هرد تأیید می‌کند مردی که در ویدیو دیده می‌شود "جیمز فرانکو" است. وکیل می‌پرسد: "آیا سعی دارید از دید دوربین‌ها در امان بمانید؟" هرد پاسخ می‌دهد: "در حال گفتگو بودیم. او می‌گفت: "خدای من، چه اتفاقی برایت افتاده؟" صورت مرا دیده بود… وقتی اجازه دادم وارد شود. او صورت مرا دید و گفت: "این چه وضعی است؟"" هرد تأیید می‌کند که پس از ساعت ۱۱ شب با فرانکو ملاقات کرده و می‌گوید:‌ "در آن ایام، شب‌ها زیاد نمی‌خوابیدم."

 

جانی دپ امبر هرد
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین