کد خبر: 50946 A

خانم بازیگری که یک وایکینگ تشنه به خون است/ افشاگری عجیب جیم کری

خانم بازیگری که یک وایکینگ تشنه به خون است/ افشاگری عجیب جیم کری

به نظر می‌رسد جیم کری یکی از منحصربه‌فردترین کتاب‌های خاطرات را به نگارش درآورده که حتی اگر از هر واقعیتی به دور باشد، دست کم مخاطب را می‌خنداند.

ایران آرت: جیم کری نزدیک‌ترین اثر خود به یک اتوبیگرافی را به شکل رمانی به نام "خاطرات و اطلاعات نادرست" منتشر کرده و همان‌گونه که ممکن است از کمدینی چون کری انتظار رود، کتاب خاطراتش به هیچ‌ وجه معمولی نیست. او در مصاحبه با "یو‌اس‌ای تودی" می‌گوید کتاب جدیدش کمتر به خاطرات شبیه است و بیشتر به اطلاعات غلط متمایل است. با این حال، خواندنش قطعاً خالی از لطف نخواهد بود. 

کری می‌گوید نوشتن یک اتوبیوگرافی واقعی برای او جذابیتی نداشته و این کمدین طرح‌های دیگری برای کتاب اجرا کرده است. او می‌گوید: "یک نفر دیگر می‌تواند چنین کتابی بنویسد. اما ما یک ماجراجویی خلاقانه در پیش داریم. می‌خواهیم شخصیت خلق کنیم، و می‌خواهیم با شخصیت‌ها شوخی کنیم."

به گزارش 30نما، او در کتابش واقعیت را با خیال به شکل عجیبی ترکیب می‌کند. برای مثال "گوئینت پالترو" در عین اینکه خودش را برای آخرالزمان آماده می‌کند، امیدوار است که دنیا به جایی چنان لذت‌بخش تبدیل شود که تنها نگرانی افراد خطوط لبخند و طرح لباس در قسمت گردن باشد.

"دینا واچون" همکار نویسنده‌ی کری می‌گوید طنز کتاب از واقعیت و پوچی سرچشمه می‌گیرد: "شوخی جالبی است زیرا به شخصیت گوئینت می‌خورد. مخاطب در واقع به کمپانی "گوپ" [که در سال ۲۰۰۸ توسط پالترو تأسیس شد] نگاه می‌کند، اما همه مسائل دیگر در رابطه با این شخصیت دقیقاً خلاف واقعیت است به این معنا که او یک وایکینگ شوریده است که از میدان نبرد به وجد می‌آید."

کری اضافه می‌کند: "پالترو چنان محترمانه رفتار می‌کند که [این رفتارها برای او] مثل این است که "جیمز استوارت" از الفاظ رکیک استفاده کند، می‌دانید؟ باید کمی روحیه‌ی جنگندگی در او وجود داشته باشد، متوجه هستید؟"

دیگر شخصیت شناخته‌شده‌ای که در کتاب شرح داده شده "نیکلاس کیج" است. در رمان، این بازیگر در واقع نقشی دارد که چندان دور از واقعیت نیست. "یو‌اس‌ای تودی" او را "مردی وابسته به هنر رزمی جوجوتسو به شکل نیمه-برهنه" توصیف می‌کند.

به نظر می‌رسد که کری یکی از منحصربه‌فردترین کتاب‌های خاطرات را به نگارش درآورده که حتی اگر از هر واقعیتی به دور باشد، دست کم مخاطب را می‌خنداند.

 

جیم کری گوئینت پالترو خانم بازیگر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین