کد خبر: 50958 A

خبر ناراحت‌کننده برای هواداران سریال "تاج"

خبر ناراحت‌کننده برای هواداران سریال "تاج"

فصل ماقبل پایانی سریال "تاج" که از آثار پرطرفدار نتفلیکس و برنده جایزه امی است تا سال ۲۰۲۲ پخش نخواهد شد

ایران آرت: حواشی پشت صحنه برای سریالی در مورد خانواده‌ی سلطنتی بریتانیا به نظر بیش از جلوی دوربین می‌رسد. نویسنده‌ی سریال "تاج" اخیراً تغییر عقیده داد و اعلام کرد که این مجموعه را برخلاف اعلام قبلی با فصل ششم به پایان می‌برد و نه فصل پنجم. اما مخاطبین سریال برای پخش فصل پنجم نزدیک به دو سال منتظر بمانند.

چهارشنبه‌ ۲۲ ژوئن گزارش شد که استودیوی "لفت بنک" تولید فصل پنجم "تاج" را تا اواسط سال ۲۰۲۱ آغاز نمی‌کند، بنابراین فصل ماقبل پایانی این سریال برنده‌ی امی تا سال ۲۰۲۲ پخش نخواهد شد. این در حالی است که فصل چهارم سریال با بازی "الیویا کولمن" در نقش "ملکه الیزابت دوم" هنوز روی ایر نرفته است. این فصل قرار است تا پایان سال ۲۰۲۰ آماده‌ی نمایش شود. 

به گزارش 30نما، در فصل چهارم کولمن برای آخرین بار نقش ملکه را بازی می‌کند و این نقش در فصل ششم به "ایملدا استاونتن" سپرده می‌شود و داستان چند سال پیش می‌رود. به این ترتیب امکان به وجود آمدن وقفه‌ای چندین ماهه برای سازندگان پدید می‌آید. علاوه بر این، گزارش شده است که فیلمبرداری فصل ششم و پایانی در سال ۲۰۲۲ انجام خواهد شد، به این معنا که تأخیری طولانی میان فصل پنجم و ششم ایجاد نمی‌شود.

"تاج" یکی از تحسین‌شده‌ترین سریال‌های نت‌فلیکس است و برخلاف "چیزهای عجیب" و دیگر عناوینی که در شبکه‌های اجتماعی جنجال به پا می‌کنند، تنها به نمایش استعدادهای بی‌مانند بازیگری و فیلمسازی می‌پردازد و با هر فصل کوله‌باری از جوایز را برای شبکه به ارمغان می‌آورد.

 

سریال تاج نتفلیکس چیزهای عجیب الیویا کولمن اولیویا کلمن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین