کد خبر: 50992 A

معماری اکران "تنت" نولان پیچیده شد

معماری اکران "تنت" نولان پیچیده شد

تازه‌ترین فیلم کریستوفر نولان ممکن است هنوز فرصت تبدیل شدن به یکی از پرفروش‌ترین عناوین سینمایی تابستان امسال را داشته باشد.

ایران آرت: وضعیت پیچیده‌ی اکران فیلم اکشن و جاسوسی "تنت" به کارگردانی "کریستفر نولان" پیچیده‌تر شد. ورایتی گزارش می‌دهد که استودیوی برادران وارنر با پخش‌کنندگان بین‌المللی وارد مذاکره شده و سعی دارد این فیلم را اواخر ماه آگست در اروپا اکران کند. در این صورت، فیلم تریلر نولان با مضمون "وارونگی زمان" ممکن است هنوز فرصت تبدیل شدن به یکی از پرفروش‌ترین عناوین سینمایی تابستان امسال را داشته باشد. 

وارنرها اوایل هفته گذشته "تنت" را از تقویم اکران خود حذف کردند اما به پخش‌کنندگان بریتانیا، فرانسه، و اسپانیا اعلام شده که فیلم ۲۶ تا ۲۸ آگست روی پرده خواهد رفت. سینما‌های بین‌المللی همچون ایالات متحده، به دنبال راهی برای بازگرداندن مخاطبین به سالن‌ها می‌گردند و فیلم "تنت" یکی از بهترین گزینه‌ها برای آن‌هاست.

به گزارش 30نما، تاریخ‌ اکران فیلم در اواخر آگست به صورت رسمی تأیید نشده اما منابع نزدیک به ورایتی ادعا می‌کنند که مذاکرات مثبت بوده و استودیو حتی در نظر دارد که فیلم را در بازار آسیا هم عرضه کند. با این حال، با توجه به تغییر بسیار سریع شرایط در بحران کرونا در اروپا، احتمال لغو اکران هنوز وجود دارد.

مدیر سینماهای زنجیره‌ای سی‌جی‌آر فرانسه پیش‌تر در مصاحبه با ورایتی گفته بود که اگز هر دو فیلم "تنت" و "مولان" دیزنی با تأخیر مواجه شوند وضعیت "فاجعه‌باری" به وجود خواهد آمد – سناریویی که هفته‌ی گذشته به وقوع پیوست و علاوه بر این دو فیلم چندین عنوان بزرگ به تعویق افتادند.

فیلم "تنت" به بودجه‌ ۲۰۰ میلیون دلاری به تولید رسیده و انتشار مستقیم آن در پلتفرم‌های دیجیتال بدون اکران در سینما بسیار بعید به نظر می‌رسد. نولان بارها تأکید کرده که به اکران فیلم روی پرده‌های بزرگ سینما معتقد است و این فیلم به‌ویژه سینمایی‌ترین اثر او تا به امروز است.

 

کریستوفر نولان نولان فیلم تنت
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین