کد خبر: 51083 A

ماجرای فیلم بدون سرانجام برد پیت و تام کروز

ماجرای فیلم بدون سرانجام برد پیت و تام کروز

جان کوزینسکی از جدایی خود از پروژه و فیلمی گفت که قرار بود با برد پیت و تام کروز ساخته شود.

ایران آرت: پیش از آنکه فیلم "فورد در برابر فراری" دو اسکار را به خانه ببرد، مراحل توسعه‌ی درازی را پشت سر گذاشته بود. هرچند در نهایت "کریستین بیل" و "مت دیمون" در این فیلم ظاهر شدند، اما در مقطعی قرار بود "جان کوزینسکی" کارگردان "تاپ گان: ماوریک" فیلم متفاوتی بر اساس این داستان بسازد. کوزینسکی سرانجام از جدایی خود از پروژه و فیلمی که با "برد پیت" و "تام کروز" قرار بود ساخته شود گفته است. 

کوزینسکی در مصاحبه با "کلایدر" در کامیک-کان امسال از پروژه‌ای می‌گوید که عاقبت "فورد در برابر فراری" نام گرفت. او در سال ۲۰۱۳ برای کارگردانی "با سرعت بران" (Go Like Hell) انتخاب شد، اما پروژه از مرحله‌ی انتخاب بازیگر فراتر نرفت. کوزینسکی می‌گوید: "نمی‌توانم بگویم به تولید نزدیک شدیم، اما به مقطعی رسیدم که "تام کروز" و "برد پیت" با هم پشت یک میز فیلمنامه را خواندند. اما نتوانستیم بودجه‌ای که می‌خواستیم را بگیریم، ضمن اینکه باید بگویم رقم درستی درخواست کرده بودیم. اما خوشحال شدم که دیدم در نهایت فیلمی شگفت‌انگیز ساخته‌اند."

به گزارش 30نما، کوزینسکی می‌گوید کروز قرار بود نقش "کارول شلبی" را بازی کند که در نهایت به "مت دیمون" رسید و پیت باید در نقش "کن مایلز" ظاهر می‌شد، نقشی که به "کریستین بیل" سپرده شد. حتی پیش از کوزینسکی، پروژه از سال ۲۰۰۹ در دستان "مایکل مان" در حال توسعه بوده و او هم "برد پیت" را برای یکی از نقش‌ها انتخاب کرده است. مان به زودی قرار است فیلم بیوگرافیکال "انزو فراری" را با بازی "هیو جکمن" بسازد.

کوزینسکی از نسخه‌ی نهایی فیلم به کارگردانی "جیمز منگولد ستایش می‌کند و می‌گوید: "فیلمنامه همان بود، و فکر می‌کنم رویکرد [منگولد] به من شباهت داشت، یعنی استفاده از خودروهای مسابقه واقعی – بدیهی است که این فیلم را تنها با تام می‌توانستم بسازم. به طریقی، کاری کا با "تاپ گان" کردیم را قرار بود با خودروهای مسابقه‌ای و دوربین‌های کاشته‌شده بسازیم."

او در ادامه اضافه می‌کند: "به نظر من [منگولد] کار فوق‌العاده‌ای انجام داد و "کریستین بیل" و "مت دیمون" عالی بودند، بنابراین با خود می‌گفتم: "خدای من، امیدوارم فیلم خوبی شده باشد چون این داستان را خیلی دوست دارم." راستش فیلم را به همراه تام [کروز] دیدم و هر دو از دیدنش به وجد آمدیم. حس عجیبی است که یک نفر دیگر فیلمی که شما قرار بوده بسازید را بسازد، اما کارشان فوق‌العاده بود."

 

تام کروز هالیوود برد پیت جان کوزینسکی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین