کد خبر: 51124 A

ناتالی پورتمن زمان ابرقهرمان شدنش را اعلام کرد

ناتالی پورتمن زمان ابرقهرمان شدنش را اعلام کرد

پورتمن می‌گوید "ثور ۴" قرار است اوایل سال ۲۰۲۱ فیلمبرداری شود

ایران آرت: در طول چند روز اخیر، "تایکا وایتیتی" کارگردان "ثور: عشق و آذرخش" و "ناتالی پورتمن" اطلاعات تازه‌ای در مورد پیشرفت پروژه و تاریخ شروع فیلمبرداری با هواداران مارول به اشتراک گذاشته‌اند. در سالی که هنوز هیچ فیلمی از مارول روی پرده نرفته، ارائه‌ی اطلاعات جدید از "ثور ۴" و "فاز چهارم" فیلم‌های استودیو ضروری به نظر می‌رسد. 

پورتمن می‌گوید "ثور ۴" قرار است اوایل سال ۲۰۲۱ فیلمبرداری شود. او در مصاحبه‌ی زنده‌ای با "سرینا ویلیامز" در اینستاگرام این تاریخ را تأیید می‌کند: "ما از ابتدای سال آینده در استرالیا فیلمبرداری می‌کنیم."

وایتیتی نیز پیش‌تر در مصاحبه با بی‌بی‌سی گفته بود: "فکر می‌کنم فیلم خیلی خوبی شود. فیلمنامه به پایان رسیده و اتفاقاً همین هفته یک بار دیگر بازنویسی شد. به‌شدت دیوانه‌وار و نیز رمانتیک است. این روزها به رومنس علاقه پیدا کرده‌ام. دوست دارم فیلم رومانتیکی بسازم. می‌خواهم فیلمی بسازم که تاکنون نظیرش ساخته نشده یا اهمیتی نداشته."

به گزارش 30نما، یک سال از معرفی "ثور: عشق و آذرخش" در نمایشگاه کامیک-کان سن‌‌دیه‌گو می‌گذرد. در آن زمان اعلام شد که پورتمن برای بازی در نقش "جین فاستر" به "دنیای سینمایی مارول" بازخواهد گشت و حتی به عنوان "ثور زن" معرفی خواهد شد. "کریس همسورث" و "تسا تامپسون" نیز نقش‌های "ثور" و "والکری" را تکرار می‌کنند. در ماه مارس گزارش شده بود که "کریستین بیل" هم برای بازی در نقش یک شخصیت شرور به فیلم اضافه شده است.

"ثور: عشق و آذرخش" در حال حاضر قرار است ۲۵ مارس ۲۰۲۲ اکران شود.

 

ناتالی پورتمن ثور 4
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین