کد خبر: 51163 A

خانم بازیگر عقاب دریایی می‌شود/ عشق پرهیجان در "نیروی اهریمنی‌اش

خانم بازیگر عقاب دریایی می‌شود/ عشق پرهیجان در "نیروی اهریمنی‌اش

ستاره‌های سریال "فلیبگ" بار دیگر مقابل یکدیگر بازی خواهند کرد، این‌بار در سریالی پرطرفدار دیگر با نام "نیروی اهریمنی او".

ایران آرت: رابطه‌ عاشقانه‌ فیبی والر-بریج و اندرو اسکات در فصل دوم سریال "فلیبگ" مخاطبین سراسر دنیا را به وجد آورد و باعث شد اسکات با لقب "کشیش جذاب" شناخته شود. اما در فصل دوم سریال "نیروی اهریمنی او" شبکه‌های بی‌بی‌سی و اچ‌بی‌او، رابطه‌ی این دو چهره حتی پرهیجان‌تر خواهد شد چرا که قرار است نقش یک انسان و دایمن را بازی کنند. 

پنجشنبه شب در حین برگزاری پنل کامیک-کان سریال، اسکات فاش کرد که والر-بریج نقش کوتاهی در فصل دوم "نیروی اهریمنی او" خواهد داشت و در قالب یک دایمن عقاب دریایی به نام "سایان کوتور" برای شخصیت "جان پری" با بازی اسکات ظاهر می‌شود. در دنیای سریال که توسط "فیلیپ پولمن" خلق شده، پیوندهایی میان انسان‌ها و دایمن‌ها برقرار می‌گردد و جانور نماینده‌ جسمانی روح یک انسان است.

به گزارش 30نما، اسکات می‌گوید این ارتباط یادآور نزدیکی آن‌ها در زندگی واقعی است: "زیبایی کتاب‌ها به نظر من رابطه با دایمن‌هاست و من فکر می‌کنم ما برای اولین بار این را افشا می‌کنیم، اما در نقش دایمن من قرار است کسی بازی کند که در زندگی واقعی بسیار به من نزدیک است: یک بازیگر و نویسنده‌ی جوان به نام "فیبی والر-بریج". این رابطه در مورد دوستی، رفاقت و تعهد است و این همان حسی است که من در زندگی واقعی در مورد فیبی دارم بنابراین این اتفاق شگفت‌انگیز است."

"نیروی اهریمنی او" اواخر امسال به تلویزیون باز خواهد گشت. در پایان فصل اول، شخصیت "لرد ازریل" با بازی "جیمز مک‌آووی" پلی به یک دنیای جدید باز کرد و "لایرا" با بازی "دفنی کین" به دنبال او به راه افتاد. در فصل جدید در شهری متروک و اسرارآمیز با "ویل" ملاقات می‌کند.

اچ‌بی‌او پنجشنبه شب از تریلر جدید فصل دوم نیز رونمایی کرد.

 

نیروی اهریمنی اش نیروی اهریمنی او فیبی والر-بریج فلیبگ اندرو اسکات
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین