کد خبر: 51229 A

ستاره سریال فرندز به "جیغ" پیوست

ستاره سریال فرندز به "جیغ" پیوست

کاکس علاوه بر بازی در نقش مانیکا در سریال "دوستان" سابقه‌ بازی در سریال "کوگر تون" شبکه‌ی ABC را دارد.

ایران آرت: کورتنی کاکس برای بازی در قسمت بعدی "جیغ" در نقش شخصیت "گیل ودرز" خبرنگار بازخواهد گشت. ستاره‌ سریال "دوستان" به "دیوید آرکت" می‌پیوندد که برای بازی در نقش "دووی رایلی" بازمی‌گردد. پارامونت و اسپای‌گلس میدیا فیلمبرداری این پروژه را در ولینگتن کارولینای شمالی آغاز می‌کند. 

کارگردانی قسمت بعدی "جیغ" به "مت بتینلی-الپین" و "تایلر گیلت" سپرده شده که سابقه‌ی کارگردانی "آماده یا نه" را دارند. "جیمز وندربیلت" و "گای باسیک" نیز نویسندگان فیلمنامه خواهند بود. "کوین ویلیامسون" خالق چندگانه با کمپانی "ریدیو سایلنس" و "چاد ویللا" تهیه‌کنندگان اجرایی پروژه‌اند.

"ریدیو سایلنس" با انتشار بیانیه‌ای در این رابطه می‌گوید: "ما نمی‌توانیم "جیغ" را بدون شخصیت نمادین "گیل ودرز" تصور کنیم و بسیار خوشحالیم که فرصت همکاری را با کورتنی را به دست آورده‌ایم. ما از هواداران کارهای او هستیم و از اینکه به قسمت بعدی چندگانه پیوسته به‌شدت هیجان‌زده‌ایم!"

به گزارش 30نما، کاکس علاوه بر بازی در نقش "مانیکا" در سریال "دوستان" سابقه‌ی بازی در تهیه‌کنندگی در سریال "کوگر تون" شبکه‌ی ABC که در قالب شش فصل ساخته شد را دارد. او میزبان و تهیه‌کننده‌ی اجرایی سریال مستند "۹ ماه با کورتنی کاکس" (9 Month with Courteney Cox) فیسبوک واچ نیز بوده و برای سریال "کوگر تون" نامزد گلدن گلوب بهترین بازیگر زن شده و قرار است در سریال "دنیای درخشنده" (Shining Vale) به نویسندگی "شارون هورگان" بازی کند.

چندگانه‌ی "جیغ" در قالب چهار فیلم که از سال ۱۹۹۶ آغاز شد بیش از ۶۰۰ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخته است. "وس کریون" فقید تمامی چهار قسمت قبلی را کارگردانی کرد. ویلیامسون نویسنده‌ی قسمت اول، دوم و چهارم است.

ورایتی ژوئن گذشته گزارش داده بود که اسپای‌گلس و پارامونت در نظر دارند فیلم را در سال ۲۰۲۱ اکران کنند.

 

کورتنی کاکس فرندز فیلم جیغ
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین