کد خبر: 51256 A

خبر تازه از قسمت‌های باقی مانده پایتخت ۶

خبر تازه از قسمت‌های باقی مانده پایتخت ۶

تهیه‌کننده "پایتخت" درباره قول سیروس مقدم مبنی بر ساخت قسمت‌های باقی‌مانده "پایتخت ۶" توضیحاتی را ارائه داد.

ایران آرت: الهام غفوری تهیه کننده سینما و تلویزیون (همسر سیروس مقدم _ کارگردان) در توضیح روال زندگی‌ شخصی و حرفه‌ای خویش در روزهایی که جهان با ویروس کرونا درگیر است، بیان کرد: این دوران به شخصه برای من زمانی خاص برای خلوت کردن و پرداختن به همه کارهای معوقه بود؛ با این که از این بیماری بیزارم و امیدوارم که هرچه زودتر تمام شود و همه مردم جهان از آن رهایی یابند.

وی در گفتگو با ایرنا افزود: این روزها خوب می گذرد  و بعد از سال‌ها فرصتی برای خودمان پیدا کرده‌ایم؛ شب‌ها با آقای مقدم تاریخ سینما را می‌خوانیم و می‌بینیم و هر شب مروری بر فیلم‌های تاریخ سینما داریم و صبح ها هم دنبال پیدا کردن فیلم‌های تاریخ سینما هستیم. آقای مقدم کتاب آشپزی نجف دریابندری (مستطاب آشپزی)  را خریده است و انواع و اقسام غذاها را می پزد

تهیه‌کنندۀ سریال‌های پیامک از دیار باقی، چاردیواری، زیر هشت، پایتخت، چک برگشتی و میکائیل در پاسخ به این سوال که کدام یک از آثار کارنامه کاری خود را بیش از سایر آثار دوست دارد، تاکید کرد: شخصا سریال پایتخت را بیشتر از تمام کارهایم دوست دارم چرا که تولید این کار و آدم‌هایش مانند خانواده من شده است.

وی ادامه داد: "پایتخت" به جز این که کاری است که مورد استقبال مردم قرار گرفته و مردم آن را دوست دارند، پشت صحنه این سریال هم برای من بسیار جذاب و دوست داشتنی است؛ بزرگ‌شدن بچه‌های پایتخت، زن گرفتن و بچه‌دارشدن این دوستان و ... همه اینها در طول این ده سال جلوی چشم من اتفاق افتاده است؛ در نتیجه این کار را بیشتر از سایر کارهایم دوست دارم.

غفوری در پاسخ به این سوال که با توجه به اوج گرفتن دوبارۀ بیماری و آمار مبتلایان کووید۱۹ آیا ممکن است که سیروس مقدم در ساخت آخرین قسمتی که از "پایتخت ۶" وعده داده بود، موفق نباشد، گفت: بحث قولی است که به مردم داده شده اما واقعیت این است که هنوز شرایط عادی نشده است و باید شرایط به سمت و سویی برود که بشود کار کرد و فیلمبرداری را آغاز نمود.

پایتخت سیروس مقدم الهام غفوری پایتخت 6
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین