کد خبر: 51298 A

پدرو آلمودوار با فیلم جدیدش در فستیوال ونیز

پدرو آلمودوار با فیلم جدیدش در فستیوال ونیز

فیلم آلمودوار روایتگر زنی است که در انتظار یک تماس تلفنی از سوی معشوقه‌ای است که به تازگی او را ترک کرده است.

ایران آرت: فیلم ۳۰ دقیقه‌ای "صدای انسانی" جدیدترین ساخته "پدرو آلمادوار" کارگردان مطرح اسپانیایی با بازی "تیلدا سوئینتون" که اقتباسی از نمایشنامه‌ای نوشته "ژان کوکتو" است در کنار فیلم "یک شب در میامی" ساخته "رجینا کینگ" دو فیلمی هستند که به بخش غیررقابتی هفتاد و هفتمین جشنواره فیلم ونیز اضافه شدند. 

به گزارش ایسنا، ساخته "آلمادوار" که اخیرا و پس از رفع محدودیت‌های قرنطینه‌ای ساخته شده روایتگر زنی است که در انتظار یک تماس تلفنی از سوی معشوقه‌ای است که به تازگی او را ترک کرده است. "تیلدا سوئینتون" بازیگر این فیلم امسال یکی از دریافت‌کنندگان شیر طلای افتخاری جشنواره ونیز است.

"یک شب در میامی" نیز اولین ساخته بلند "رجینا کینگ" است که کمپانی آمازون امتیاز جهانی آن را در اختیار دارد. این فیلم روایتی است از داستان ظهور محمدعلی کلی، قهرمان سابق بوکس سنگین‌وزن جهان و تبعیض نژادی که علیه او در جریان بود. 

هفتاد و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز به عنوان اولین رویداد مهم سینمایی که پس از بحران جهانی کرونا به صورت فیزیکی  برگزار می‌شود، از تاریخ دوم سپتامیر (۱۲ شهریور) با نمایش فیلم ایتالیایی "روابط" ساخته "دنیله لوکه‌تی" آغاز به کار خواهد کرد و تا ۱۲ سپتامبر ( ۲۲ شهریور ۱۳۹۹) ادامه خواهد داشت. 

 

تیلدا سوئینتون پدرو آلمودوار پدرو آلمادوار صدای انسانی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین