کد خبر: 51370 A

خبر خوش کارگردان "زن شگفت‌انگیز" برای هواداران

خبر خوش کارگردان "زن شگفت‌انگیز" برای هواداران

در حالی که قرار است قسمت دوم فیلم "زن شگفت‌انگیز" در مهر امسال روی پرده سینماها برود، کارگردان این فیلم می‌گوید قسمت سوم آن را نیز خواهد ساخت.

ایران آرت: پتی جنکینز کارگردان "زن شگفت‌انگیز" می‌گوید پس از قسمت سوم فیلم دیگری در این چندگانه نمی‌سازد. هواداران کتاب‌های کامیک دی‌سی هنوز منتظر اکران "زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴" هستند، اما از سوی دیگر تمایل دارند بدانند آینده‌ی چندگانه به چه شکلی درخواهد آمد. قسمت اول فیلم با فروش قابل توجهی مواجه شد و به جنکینز این امکان را داده بود برای دو قسمت دیگر چراغ سبز بگیرد. 

جنکینز در مصاحبه با "گیک" می‌گوید: ""زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴" این فرصت را در اختیار من گذاشت دست به کارهایی بزنم که در قسمت اول موفق نشده بودم انجام دهم. [قسمت اول] تقریباً تولد شخصیت را نشان داد، ولی ما ندیده بودیم که توانایی‌های او در چه حدی است. برای من هیجان‌انگیز است که او را در اوج قدرت نشان دهم. اما بسیار مهم است که درگیر یک کشمکشی درونی هم باشد: او یک الهه است و می‌کوشد به بشریت کمک کند. او یک فرد معمولی نیست که فقط بخواهد با شرارت بجنگد، او سعی می‌کند به افراد شرور نشان دهد چگونه اصلاح شوند. این یک مسئله‌ی جذاب است. قسمت بعدی احتمالاً آخرین فیلم "زن شگفت‌انگیز" من خواهد بود، بنابراین هرآنچه که می‌خواهم بگویم را باید در فیلم جای دهم. باید دقیق فکر کنیم."

به گزارش 30نما، جنکینز پیش‌تر در مصاحبه با مجله‌ی "توتال فیلم" از برنامه‌های خود برای قسمت سوم گفته بود: "تا زمانی که قسمت دوم بیرون نیاید در مورد آن فکر نمی‌کنم، زیرا می‌خواهم به نحوی با ذهنی پاک به سراغش بروم. با این حال بله، سیری در ذهن دارم که شامل قسمت اول، و بعد قسمت دوم، بعد فیلم "آمازون" و بعد قسمت سوم می‌شود."

این کارگردان در مورد اسپین‌آف "آمازون" می‌گوید‌: "امیدوارم که کارگردانی‌اش نکنم. به‌شدت سعی می‌کنم این کار را نکنم. کار ساده‌ای نخواهد بود. اما "جف جانز" [نویسنده‌ی "زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴"] و من طرح این داستان را ارائه کرده‌ایم و آن را به فروش رسانده‌ایم و پیش خواهیم برد. بدون شک تهیه‌کننده‌ی آن خواهم بود."

"زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴" که با بودجه‌ی ۱۷۵ میلیون دلاری ساخته شده، قرار است ۲ اکتبر (۱۲ مهر ماه ۱۳۹۹) در آمریکا اکران شود.

 

گل گدوت زن شگفت انگیز پتی جنکینز
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین