کد خبر: 51371 A

نائومی اسکات در نقشی متفاوت

نائومی اسکات در نقشی متفاوت

این فیلم داستانی در مورد یک ستاره‌شناس است که پس از سقوط در یک سیاره‌ی ناشناخته، باید با چالش‌های پیرامونش مواجه شود

ایران آرت: "نایومی اسکات" که در بازسازی لایو-اکشن فیلم "علاءالدین" نقش "پرنسس یاسمین" را برای دیزنی بازی کرد، در فیلم کمدی و علمی-تخیلی "دور" (Distant) با "آنتونی راموس" ستاره‌ی "همیلتون" همبازی شد. اسکات پس از جدایی "ریچل برازناهان" به علت فشردگی برنامه‌هایش به این پروژه می‌پیوندد. 

این فیلم داستانی در مورد یک ستاره‌شناس است که پس از سقوط در یک سیاره‌ی ناشناخته، باید با چالش‌های پیرامونش مواجه شود، در حالی که راهش را به سمت تنها بازمانده‌ی دیگر پیدا کند – زنی که در یک کپسول نجات گرفتار شده است. "ویل اسپک" و "جاش گوردن" این فیلم را کارگردانی می‌کنند. "اسپنسر کوئن" فیلمنامه‌ی پروژه را به نگارش درآورده است.

به گزارش 30نما، اسکات پس از بازی در اولین فیلمش با "پاور رنجرز"، برای نقش "پرنسس یاسمین" در بازسازی "علاءالدین" رقبای جوان زیادی را مغلوب کرد. این فیلم با استقبال هواداران و منتقدین همراه شد، نه تنها به خاطر بازی بلکه استعداد خوانندگی اسکات. "علاءالدین" در نهایت بیش از ۱ میلیارد دلار در سراسر دنیا فروش کرد.

با موفقیت این فیلم "الیزابت بنکس" اسکات را برای ریبوت "فرشتگان چارلی" در کنار "کریستن استوارت" انتخاب کرد. اما ریبوت که با بودجه‌ی حدود ۵۵ میلیون دلاری ساخته شده بود تنها ۷۵ میلیون دلار در بازارهای جهانی فروخت.

 

هالیوود علاء الدین همیلتون نائومی اسکات
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین