کد خبر: 51392 A

دیزی کولمن خودکشی کرد

دیزی کولمن خودکشی کرد

جسد او در حالی که مادرش "ملیندا" پلیس را برای بررسی وضعیت به خانه او فرستاده بود کشف شد.

ایران آرت: دیزی کولمن ستاره مستند "آدری و دیزی" بر اثر خودکشی در سن ۲۳ سالگی درگذشت. جسد او در حالی که مادرش "ملیندا" پلیس را برای بررسی وضعیت به خانه او فرستاده بود کشف شد.

ملیندا همچنین مرگ دیزی را در صفحه فیس‌بوک خود اعلام کرد و نوشت: "دختر من "کاترین دیزی کولمن" امشب خودکشی کرد. اگر یک سری پیام و پوست عجیب دیدید به ین خاطر است که من پلیس را برای بررسی وضعیت او فرستادم. او بهترین دوست من و دختر فوق‌العاده‌ای بود. فکر می‌کنم می‌خواست کاری کند تا من بتوانم بدون او زندگی کنم. من نمی‌توانم. آرزو می‌کنم که می‌توانستم درد او را از بین ببرم. او هرگز کاری که آن پسرها با او کردند را فراموش نکرد و این انصاف نیست. دختر کوچک من دیگر اینجا نیست."

مستند "آدری و دیزی" درباره او و خانواده‌اش بود در حالی که با آسیب روحی و روانی تجاوز به او در سن ۱۴ سالگی در یک مهمانی در میزوری دست و پنجه نرم می‌کردند. مستند "آدری و دیزی" به کارگردانی "بانی کوهن" و "جان شنک" در جشنواره فیلم ساندنس در سال ۲۰۱۶ اکران شد. دیگر دختر حاضر در این مستند تجاوز به "آدری پات" در سپتامبر سال ۲۰۱۲ در کالیفرنیا بود. آدری ده روز پس از این اتفاق بر اثر خودکشی درگذشت. 

به گزارش 30نما، خانواده دیزی پس از انتشار خبر تجاوز او مجبور به نقل مکان از مریلند شدند و پرونده او بی نتیجه بسته شد. خانواده کولمن ادعا کردند که این اتفاق به دلیل روابط سیاسی خانواده "متیو بارنت"، متجاوز دخترشان، با مسئولان شهر بود. کولمن سپس سازمان "سیف بیفور انی وان الس" را برای کمک به  خانواده دانش‌آموزان قربانی تجاوز در مدارس بنیان‌گذاری کرد.

این سازمان نیز بیانیه‌ای منتشر کرد: "ما از شنیدن این خبر بسیار ناراحت و شکه شدیم. او با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می‌کرد و همان‌طور که بسیاری می‌دانند این مسیر مستقیم و آسان نیست. او بیشتر و سخت‌تر از بسیاری دیگر جنگید. دیزی دوست داشت تا همه جوانان بدانند که صدای آن‌ها شنیده می‌شود، آن‌ها اهمیت دارند، بسیاری آن‌ها را دوست دارند و جایی برای کمک گرفتن هست."

 

خودکشی بازیگر دیزی کولمن آدری و دیزی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین