کد خبر: 51425 A

جنیفر آنیستون: از شر "فرندز" رها نمی‌شوید/ پیام جالب خانم بازیگر

جنیفر آنیستون: از شر "فرندز" رها نمی‌شوید/ پیام جالب خانم بازیگر

جنیفر آنیستون درباره ساخت قسمت ویژه سریال فرندز گفت: در حال حاضر خطرناک است. تمام. این حرف آخر است. فیلمبرداری در حال حاضر خطرناک است.

ایران آرت: منابع نزدیک به شبکه‌ی HBO Max جمعه ۷ آگست گزارش دادند که تولید ویژه‌برنامه‌ی "دوستان" با حضور عوامل بار دیگر به علت ادامه‌ی پاندمی ویروس کرونا به تأخیر افتاده و تاریخ جدید فیلمبرداری نامشخص است. این ویژه‌برنامه قرار بود در ماه مارس با تماشاگران زنده فیلمبرداری شود و ۲۷ می همزمان با راه‌اندازی شبکه روی ایر برود اما برنامه‌های شبکه با لغو شدن تولید تمامی پروژه‌های صنعت سرگرمی از بین رفت. "باب گرین‌بلات" مدیر کمپانی وارنرمیدیا در ماه می گفته بود که امیدوار است ویژه‌برنامه را تا انتهای تابستان فیلمبرداری کنند. 

"جنیفر انیستون" ستاره‌ی سریال با وجود تأخیر دوباره همچنان امیدوار است و می‌گوید:‌ "فوق‌العاده خواهد بود. این وقفه‌ها به ما فرصت داده تا ویژه‌برنامه را حتی هیجان‌انگیز‌تر و جذاب‌تر از آنچه که قرار بود باشد کنیم. بنابراین به نیمه‌ی پر لیوان نگاه می‌کنم. ببینید، ما جایی نخواهیم رفت. هیچ‌وقت از شر "دوستان" خلاص نخواهید شد، ببخشید. تا ابد در کنار ما می‌مانید دوستان."

انیستون می‌گوید: "متأسفانه بسیار غم‌انگیز است که باید دوباره تاریخ فیلمبرداری را تغییر دهیم. چگونه می‌توانیم این برنامه را با حضور تماشاگران زنده بسازیم؟ در حال حاضر خطرناک است. تمام. این حرف آخر است. فیلمبرداری در حال حاضر خطرناک است."

به گزارش ۳۰نما، انیستون در این ویژه‌برنامه به همراه "کورتنی کاکس"، "لیسا کودرو"، "دیوید شویمر"، "مت له‌بلانک" و "متیو پری" حاضر خواهد شد و "بن وینستون" آن را در محل فیلمبرداری اپیزودهای قبلی در استودیوهای برادران وارنر کارگردانی می‌کند. "مارتا کافمن" و "دیوید کرین" خالقین سریال نیز تهیه‌کنندگان اجرایی پروژه‌ی جدید خواهند بود.

انیستون می‌گوید سال ۲۰۲۰ در مجموع سال خوبی برای او نبوده است: "باید گواهی‌نامه‌ رانندگی‌ام را تمدید کنم و دوست ندارم روی آن سال ۲۰۲۰ درج شود. دوست دارم ۲۰۲۰ را زودتر پشت سر بگذاریم."

 

جنیفر آنیستون فرندز
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین