کد خبر: 51430 A

رقابت جذاب مهران مدیری و رامبد جوان در پاییز ۹۹

رقابت جذاب مهران مدیری و رامبد جوان در پاییز ۹۹

رقابت دوباره میان دورهمی مهران مدیری و خندوانه رامبد جوان برای جذب مخاطب از فصل پاییز آغاز خواهد شد.

ایران آرت: مهران مدیری و رامبد جوان از تولید فصل جدید برنامه‌های دورهمی و خندوانه پس از ایام محرم و صفر خبر دادند تا به این ترتیب بار دیگر دو برنامه پرطرفدار شبکه نسیم به آنتن بازگشته و رقابت میان آنها از سر گرفته شود.

​به گزارش ایران‌آرت، مهران مدیری که هفته گذشته همکاری خود با یک فروشگاه زنجیره‌ای را آغاز کرد و سفیر این فروشگاه شد، در نشست خبری برگزار شده درباره تولید برنامه دورهمی گفت: فصل پنجم "دورهمی" را از دو ماه دیگر و بعد از محرم و صفر خواهیم داشت و فصل دوم سریال "هیولا" را هم می‌سازیم. تا آنجا که بتوانم سعی می‌کنم به همه این‌ها بپردازم.

​مدیری افزود: سه قسمت دیگر "دورهمی" بیشتر نداریم. یعنی هفته دیگر هم سه قسمت پخش می‌شود و "دورهمی ۴" تمام می‌شود و ما دو ماه در محرم و صفر پخش و ضبط نداریم.

​همچنین رامبد جوان نیز از پخش فصل جدید "خندوانه" از ماه آبان خبر داد. وی که قرار بود برنامه "استندآپ شو" را در فضای مجازی بسازد و بر اساس برخی شنیده‌ها صداوسیما مانع ساخت این برنامه شده است، در صفحه شخصی خود خبر داد که "استندآپ شو" به فصل جدید خندوانه منتقل خواهد شد.

​رامبد جوان نوشت: مسابقه‌ اینترنتی استندآپ شو تعطیل شد و احتمالاً به خندوانه که حدود آبان ماه پخش خواهد شد منتقل می‌شه. با نام خنداننده شوی ۳ و البته بزرگ‌تر و خفن‌تر و با فرصت بیشتر برای کمدین‌های جوان. به احتمال زیاد به تعداد پذیرفته‌شدگان هم اضافه خواهد شد.

​بدین ترتیب و در صورت تحقق وعده‌ها، رقابت دوباره میان دورهمی و خندوانه برای جذب مخاطب از فصل پاییز آغاز خواهد شد. 

خندوانه و دورهمی از پربیننده‌ترین برنامه‌های تلویزیونی در سال‌های اخیر بوده‌اند که پخش آنها به ترتیب از خرداد ۱۳۹۳ و اسفند ۱۳۹۴ آغاز شده است. 

 

مهران مدیری رامبد جوان خندوانه دورهمی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین