کد خبر: 51483 A

بهترین جیمز باند تاریخ انتخاب شد

بهترین جیمز باند تاریخ انتخاب شد

بازیگران بزرگی در نقش جیمز باند ظاهر شده‌اند؛ از جمله شان کانری، دنیل کریگ، برازنان و دالتون، اما در یک نظرسنجی این شان کانری بود که به عنوان بهترین مامور 007 انتخاب شد.

ایران آرت: سِر شان کانری در یک رأی گیری به عنوان بهترین بازیگر نقش جیمز باند انتخاب شد. بیش از ۱۴,۰۰۰ نفر از طرفداران این فرانچایز در تورنمنت برگزار شده توسط RadioTimes.com در مورد انتخاب بهترین نسخه از ابر جاسوس داستان یان فلمینگ رأی دادند. در راند اول مشخص شد که شان کانری توانسته دانیل کریگ را شکست داده و از طرف ۵۶ درصد از رأی دهندگان به عنوان بهترین جیمز باند تاریخ سینما انتخاب شود در حالی که کریگ تنها ۴۳ درصد آرا را به خود اختصاص داده بود.

به گزارش روزیاتو، پیرس برازنان نیز با ۷۶ درصد در مقابل ۲۴ درصد آرا توانست جرج لازنبی را شکست دهد. در راند سوم بود که سِر راجر مور در کمال ناباوری قائله را به تیموتی دالتون، جانشین خود در مجموعه فیلم های جیمز باند، واگذار کرده و در مقابل ۴۹ درصد آرای دالتون تنها ۴۱ درصد آرا را به خود اختصاص داد.  فینال بزرگ این رأی گیری بین شان کانری از یک طرف و دالتون و برازنان از طرف دیگر بود که این بار هم بازیگر اسکاتلندی توانست با ۴۴ درصد آرا پیروز شود. دالتون با ۳۲ درصد و برازنان با ۲۳ درصد رتبه های دوم و سوم در این راند را به خود اختصاص دادند.

تیم گلنفیلد، سردبیر RadioTimes.com در این باره گفته است :"شان کانری یک بار دیگر ثابت کرد که او محبوب ترین باند است. او صاعقه وار رقبایش را شکست داده و بیشترین آرا از خوانندگان RadioTimes.com را دریافت کرد. درست مانند الماس، خواستنی بودن کانری در نقش ۰۰۷ ابدی است". سال گذشته، در رأی گیری از ۲,۰۰۰ بریتانیایی توسط My Lotto 24 نیز کانری ۸۹ ساله با ۳۸ درصد آرا به عنوان بهترین جیمز باند تاریخ سینما انتخاب شده و پس از او دانیل کریگ ۵۲ ساله با ۲۶٫۶ درصد آرا در رتبه دوم قرار گرفت.

راجر مور با ۱۷٫۶ درصد و پیرس برازنان ۶۷ ساله با ۱۲٫۳ درصد آرا نیز رتبه های سوم و چهارم را بدست آوردند. تیموتی دالتون ۷۴ ساله با ۲٫۹ درصد و جرج لازنبی ۸۰ ساله با ۲٫۶ درصد نیز کمترین آرا را بدست آورده و به ترتیب چهارمین و پنجمین جیمز باند محبوب شدند.

جیمز باند شان کانری دنیل کریگ سر شان کانری
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین