کد خبر: 51490 A

خبر تازه از امیر خان و تولید "فارست گامپ" هندی

خبر تازه از امیر خان و تولید "فارست گامپ" هندی

بازسازی هندی "فارست گامپ" با عامر خان (امیرخان) به سال ۲۰۲۱ موکول شد.

ایران آرت: فیلمبرداری بازسازی هندی فیلم "فارست گامپ" با بازی "عامر خان" (Laal Singh Chaddha) ستاره‌ی بالیوود که به علت شیوع ویروس کرونا به تأخیر افتاده بود به ترکیه منتقل خواهد شد. مدیر عامل استودیوهای "ویاکام۱۸" در صفحه‌ی توئیتر خود تأیید کرده است که فیلم به جای کریسمس ۲۰۲۰ با یک سال تأخیر در کریسمس سال ۲۰۲۱ اکران خواهد شد.

فیلمبرداری این پروژه اواسط ماه مارس در پنجاب هندوستان با شیوع کووید-۱۹ متوقف شده بود. رسانه‌های محلی گزارش داده‌اند که "عامر خان" برای ادامه‌ی فیلمبرداری پیش از موعد در ترکیه حاضر شده است. آمار مبتلایان به ویروس کرونا در هند همچنان رو به افزایش است. 

به گزارش 30نما، ان‌دی‌تی‌وی هند انتقال محل تولید به ترکیه را تأیید کرده و اضافه می‌کند که این فیلم پس از "شلوار پاچه‌گشاد" (Bell Bottom) با بازی "اکشای کومار"، دومین پروژه‌ای است که خارج از کشور هند ادامه پیدا می‌کند. پیش‌تر گزارش شده بود که فیلم کومار در شهر گلاسکو اسکاتلند در حال تولید است.

تصاویر "عامر خان" با گریم "فارست گامپ"-گونه در ماه‌های اخیر منتشر شده بود. این پروژه که با همکاری پارامونت ساخته می‌شود سال گذشته معرفی شد. "ادویت چاندان" که پیش‌تر "عامر خان" را در "سوپراستار مخفی" کارگردانی کرده، بر روی صندلی کارگردانی خواهد نشست. این فیلم یک بازسازی مستقیم نیست بلکه وقایع آن فیلم برنده‌ی اسکار در سال ۱۹۹۴ را به هند می‌برد و با رویدادهای تاریخی محلی پیوند می‌زند.

 

فارست گامپ امیر خان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین