کد خبر: 51502 A

زن شرور فیلم جدید نولان چه کسی است؟

زن شرور فیلم جدید نولان چه کسی است؟

کنت برانا می‌گوید نقشی که در فیلم جدید کریستوفر نولان بازی کرده، پیچیده‌تر از تمامی نقش‌هایی بوده که تاکنون بازی کرده است.

ایران آرت: کنت برانا که در فیلم "تنت" نقش یک شخصیت شرور را بازی می‌کند و با "دانکرک" سابقه‌ی همکاری با "کریستفر نولان" را داشته، اثر جدید فیلمساز را یک "بلاک‌باستر عظیم و پر از اکشن" خوانده است. برانا در فیلم جاسوسی و علمی-تخیلی نولان نقش یک الیگارش روس را بازی می‌کند که به نظر می‌رسد قصد دارد اولین شعله‌های جنگ جهانی سوم را روشن کند اما با مقاومت شخصیت اول فیلم با بازی "جان دیوید واشینگتن" که یک جاسوس است مواجه می‌شود.

برانا در مصاحبه با "آیریش تایمز" اعتراف می‌کند که "تنت" گاهی او را به این فکر فرو برده که چه اتفاقاتی در حال وقوع است، و می‌گوید فیلمنامه‌ی نولان را بیش از هر پروژه‌ی دیگری در دوران ۴۰ ساله‌ی فعالیت هنری‌اش خوانده است. 

برانا می‌گوید: "پیچیده‌تر از تمامی نقش‌هایی بود که تاکنون بازی کرده‌ام. کریس تکالیفش را انجام می‌دهد بنابراین می‌داند که من چه فیلم‌هایی بازی کرده‌ام و چه انتظاراتی از من نباید از من داشته باشد. او دائماً می‌گفت: "می‌دانی که این شخصیت باید پیوسته شرور باشد؟"" او در رابطه با فیلمنامه‌ی نولان اضافه می‌کند: "مفهوم مقیاس در این فیلم، حتی روی کاغذ، متفاوت است. به عنوان یک فیلم سرگرم‌کننده‌ی درجه یک عمل می‌کند، اما بسیار فراتر از آن است."

به گزارش 30نما، برانا در مورد فیلم "تنت" که بازیگرانی بین‌المللی را به خدمت گرفته می‌گوید:‌ "[فیلم] با شخصیت‌های بسیار زیاد در کشورهای بسیار زیاد و لایه‌ها و معانی مختلف پیوند می‌خورد… یکی از آن فیلم‌هایی است که تقریباً در بین فیلم‌های "کریس نولان" هم منحصر به فرد به نظر می‌رسد. یک بلاک‌باستر عظیم و مملو از اکشن است که می‌توان آن را یک فیلم به‌شدت شخصی با درخششی روشنفکرانه نامید."

واشینگتن پیش‌تر اعتراف کرده بود که "هر روز" ‌در مورد داستان پیچیده‌ی "تنت" از نولان سؤالاتی می‌پرسیده است. او در مصاحبه‌ی دیگری فاش کرد که نولان یک هواپیمای بوئینگ واقعی را خریداری کرده تا جلوی دوربین منفجر کند. 

"تنت" از ۲۶ آگست (۵ شهریور ماه ۱۳۹۹)‌ در ۷۰ کشور اکران می‌شود و سپس از ۳ سپتامبر (۱۲ شهریور ماه ۱۳۹۹) در آمریکا روی پرده می‌رود.

 

کریستوفر نولان نولان فیلم تنت کنت برانا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین