کد خبر: 51503 A

لباس گران‌قیمت فرزند بروس لی فروخته شد

لباس گران‌قیمت فرزند بروس لی فروخته شد

لباسی که براندون لی، پسر بروس لی، در فیلم سینمایی "کلاغ" پوشیده بود در یک حراجی فروخته شد.

ایران آرت: لباسی که براندون لی در فیلم سینمایی "کلاغ" محصول سال ۱۹۹۴ پوشیده بود در هفته گذشته در یک حراجی به فروش رسید. این لباس که شامل یک پیراهن مشکی، شلوار چرمی و یک کت است در حراجی به مبلغ ۲۵ هزار دلار فروخته شد.

با توجه به تصاویری که از سوی حراجی منتشر شده است، لی این لباس را در چندین سکانس از جمله قسمت‌های پایانی فیلم مورد استفاده قرار داده بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، براندون لی بازیگر فیلم‌های اکشن و پسر بروس لی بعد از آنکه تصادفا در طول فیلمبرداری "کلاغ" به وی شلیک شد، جان خود را در سن ۲۸ سالگی از دست داد. خود بروس لی نیز سال ۱۹۷۳ در ۳۲ سالگی به دلیل تورم مغزی در گذشت؛ براندرون لی در فوریه گذشته ۵۵ ساله می‌شد.

براندلون مدت‌ها پیش به برد پیت گفته بود که می‌ترسد در دوران جوانی جانش را از دست بدهد. پیت مدت‌ها قبل در مصاحبه‌ای گفته بود: شبی با یکدیگر بیرون رفتیم و او به من گفت که فکر می‌کند مانند پدرش در جوانی جانش را از دست خواهد داد. او سال بعد در فیلم سینمایی "کلاغ" بازی کرد و در همان فیلم تصادفا کشته شد.

مدت‌ها قبل به براندون لی پیشنهاد بازی در فیلمی سینمایی و بازی در نقش پدرش به وی داده شده بود که او رد کرد. براندون در این باره گفته بود، واقعا در این باره ترسیده بودم کمی عجیب است که نقش پدر خود را بازی کنید. واقعا نمی‌توانستم ذهن خود را درباره این موضوع متمرکز کنم.

 

بروس لی براندون لی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین