کد خبر: 51556 A

آنا دی آرماس در نقش مریلین مونرو/ عکس

آنا دی آرماس در نقش مریلین مونرو/ عکس

آنا دی آرماس قرار است در درام جدید نتفلیکس با نام "بلوند" در نقش مریلین مونرو، ستاره سینمای کلاسیک ظاهر شود.

ایران آرت: فهرست فیلم‌های آینده نت‌فلیکس شامل عناوین هیجان‌انگیزی با همکاری "چارلی کافمن" و "دیوید فینچر" و بازگشت "اندرو دامینیک" در مقام نویسنده و کارگردان می‌شود. این فیلمساز که "قتل جسی جیمز به دست رابرت فورد بزدل" را در کارنامه دارد، پس از گذشت نزدیک به یک دهه با فیلم "بلوند" که اقتباسی است از رمانی به همین نام نوشته‌ "جویس کارول اوتس" بازمی‌گردد. این رمان که در سال ۲۰۰۰ منتشر شده نگاهی خیالی می‌اندازد به زندگی "مرلین مونرو". نویسنده‌ کتاب به تازگی در توئیتر فاش کرده است که اولین کات دامینیک از "بلوند" را دیده است. 

اوتس می‌نویسد: "کات اولیه اقتباس "اندرو دامینیک" را دیده‌ام و باید بگویم که تکان‌دهنده، درخشان، به‌شدت برآشوبنده و شاید غافلگیر‌کننده‌تر از هر چیز برداشتی کاملاً فمینیستی باشد. فکر نمی‌کنم هیچ کارگردان مرد دیگری تاکنون دستاوردی شبیه به این داشته باشد."

به گزارش 30نما، "آنا دی‌ آرماس" که اخیراً با "چاقوکشی" نامزد گلدن گلوب شده و به زودی در فیلم "وقتی برای مردن نیست" در مقابل "دنیل کرگ" دیده خواهد شد، در فیلم "بلوند" نقش "مرلین مونرو" را بازی کرده است. او فوریه گذشته در مصاحبه با "ونتی فر" گفته بود که بازی در نقش یکی از مهم‌ترین شخصیت‌های هالیوود تصمیمی ساده‌ای نبوده، اما نتوانسته فرصت بازی در نقش یک نماد آمریکایی را به عنوان یک بازیگر کوبایی رد کند.

ac03-SEP-movies-blonde-ana-de-armas

اخیراً گزارش شده است که نت‌فلیکس فیلم "بلوند" را در سال ۲۰۲۱ منتشر خواهد کرد.

 

مریلین مونرو آنا دی آرماس بلوند
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین