کد خبر: 51594 A

۸ زوج هنرمند با اختلاف سنی عجیب/ از شان پن و لیلا تا مل گیبسون و رزالیند

۸ زوج هنرمند با اختلاف سنی عجیب/ از شان پن و لیلا تا مل گیبسون و رزالیند

دیک ون دایک، ستاره‌ فیلم مِری پاپینز ۴۶ سال از همسرش بزرگتر است. استیون تایلر، خواننده گروه اروسمیت و همسرش نیز ۴۲ سال اختلاف سنی دارند.

ایران آرت: اختلاف سنی بالا معمولاً در جوامع مختلف چندان پسندیده نیست اما در این میان هستند کسانی که معتقدند سن چیزی جز عدد نیست.  شان پن، یکی از ستاره‌های هالیوود در سن پنجاه‌ونه‌سالگی‌اش به این گفته جامه‌ی عمل پوشانده و هفته‌ی گذشته با لیلا جرج ۲۸ ساله، از دیگر بازیگران هالیوود، ازدواج کرد. ازدواج این دو بازیگر در حالی که شان پن دو برابر سن همسرش عمر کرده بهانه‌ای شد تا سراغ دیگر بازیگران هالیوود برویم و همینجا بود که مشخص شد شان پن، همسر پیشین مدونا، تنها فردی نبوده که چنین ازدواجی داشته است.

آسکا کُلتِن، مربی توان‌یابی زنان مجرد، می‌گوید: "سن مانعی برای عشق و عاشقی نیست. عشق واقعی ورای سن و ظاهر آدم‌هاست. همچنین در هر رابطه‌ای نیز پس از دوران ماه عسل زوج باید در تلاش باشند تا رابطه‌شان را حفظ کنند. همینجاست که اختلاف سن بالا به کمک رابطه می‌آید و فردی که سن بیشتری دارد، تجربه‌ی بیشتری به رابطه می‌افزاید. بدین‌ترتیب زوج حوصله‌ی بیشتری در رابطه‌شان به خرج می‌دهند. میان زوج‌ها، فردی که کوچک‌تر است می‌تواند از فرد بزرگ‌تر بلوغ را بیاموزد. گرچه همانطور که کاملاً مشخص است هردو باید رابطه‌ای بسیار نزدیک و صمیمی داشته باشند و همچنین به یک اندازه برای حفظ سلامتی رابطه‌شان تلاش کنند."

به گزارش روزیاتو، در این مطلب به سراغ برخی ستاره‌های هالیوود رفته‌ایم که همسری با اختلاف سنی بالا اختیار کرده‌اند.

۱ ) مل گیبسون و رزالیند راس – ۲۴ سال اختلاف سنی

اختلاف سنی بالا

مل و رزالیند جزء زوج‌هایی بودند که ازدواجشان با موجی از واکنش‌های منفی هواداران مواجه شد و دلیلش هم چیزی جز فاصله‌ی سنی بالا نبود. او به همسرش ۲۴ سال اختلاف سنی دارد. گرچه پنج سالی از ازدواج این دو گذشته و رزالیند نهمین فرزند مل را به دنیا آورده. مل گیبسون، ستاره‌ی فیلم سینمایی اسلحه‌ی مرگبار، درباره‌ی ازدواجش با رزالیند راس، که پیش‌تر اسب‌سواری حرفه‌ای بوده، می‌گوید: "سن در ازدواج چیزی جز عدد نیست. ما عاشق هم هستیم. اون هم زن بالغیه."

۲ ) دیک وَن دایک و آرلن سیلوِر – ۴۶ سال اختلاف سنی

اختلاف سنی بالا

دیک ون دایک، ستاره‌ی فیلم مِری پاپینز و بازگشت مری پاپینز، درباره‌ی ازدواجش می‌گوید زندگی مشترک همراه آرلن به او "زندگی سومی" عطا کرده. او در پشت صحنه‌ی جایزه‌ی انجمن بازیگران فیلم در سال ۲۰۰۶ با آرلن سیلور آشنا شد. او می‌گوید: "مدام با هم حرف می‌زنیم و هرکاری‌و همراه هم انجام می‌دیم."

۳) پاتریک استوارت و سانی اوزِل – ۳۹ سال اختلاف سنی

اختلاف سنی بالا

اتفاق جالب در ازدواج پاتریک استوارت و همسرش، سانی اوزل، این است که او حتی از پدر سانی هم پنج سال بزرگ‌تر است! این زوج در سال ۲۰۰۸ به واسطه‌ی یکی از دوستان مشترکشان با هم آشنا شدند و آن زمان سانی گارسون یکی از رستوران‌های نیویورک بود. پاتریک و سانی سپس در سال ۲۰۱۳ با هم ازدواج کردند. پاتریک استوارت، ستاره‌ی مجموعه تلویزیونی پیشتازان فضا، معتقد است افزایش سن نباید موجب "تکبر" شود. او می‌گوید: "تولد چهل‌سالگیم‌و خوب یادمه و قسم می‌خورم انگار همین هفته‌ی پیش بوده. یه کم دچار آرتروز هستم اما نه ظاهرم و نه رفتارم تفاوت چندانی نداشته."

۴) دیوید فاستر و کاترین مک‌فی – ۳۴ سال اختلاف سنی

اختلاف سنی بالا

دیوید فاستر، آهنگ‌ساز و برنده‌ی جایزه‌ی اِمی، در ماه ژوئن سال ۲۰۱۹ در حالی با کاترین مک‌فی، خواننده، ترانه‌سرا و بازیگر ۳۶ ساله‌ی آمریکایی، ازدواج کرد که اختلاف سنی بالا و حدود ۳۴ ساله دارند. دیوید فاستر در مورد ازدواجش گفته: "موارد زیادی می‌تونه رابطه‌ی زناشویی دو فرد رو خراب کنه و تفاوت سنی فقط یکی از اون‌هاست. اما من و همسرم همچین مشکلی با هم نداریم."

۵) دنیس کواید و لورا ساووی – ۳۹ سال اختلاف سنی

اختلاف سنی بالا

دنیس کواید، بازیگر فیلم فضای درون، در ماه ژوئیه‌ی سال ۲۰۲۰ با لورا ساووی ازدواج کرد. البته این دو برای ازدواجشان مخفیانه به تفریح‌گاهی در شهر ساحلی سانتا باربارا، واقع در ایالت کالیفورنیای آمریکا پناه بردند. دنیس کواید در مورد اختلاف سنی بالا در ازدواجشان گفته این ۳۹ سال تفاوت سنی اصلاً در نظرشان اهمیتی ندارد. او می‌گوید: "واقعاً این اختلاف سنی برامون اهمیتی نداره. بین ما انگار زمان هم وجود نداره. جفتمون شریک زندگی و رابطه‌مون هستیم. این چیزی جز عشق نمی‌تونه باشه. عشق هم همیشه شگفتی‌آفرینه."

۶ ) استیون تایلر و اِیمی پرِستون –۴۲ سال اختلاف سنی

اختلاف سنی بالا

استیون تایلر، خواننده‌ی گروه اروسمیت، با همسرش در سال ۲۰۱۶ آشنا شد. ایمی در آن زمان دستیار تایلر بود. در مورد ازدواج این دو نیز نکته‌ی جالب این است که اِیمی یازده سال از دختر اروسمیت هم کوچک‌تر است. با این حال رابطه‌ی این دو بسیار محکم است و ایمی نیز اخیراً در مصاحبه‌ای استیون تایلر، خواننده‌ی مولتی‌میلیونر آمریکایی، را "عشق زندگی"‌اش نامیده.

۷) جف گُلدبلام و امیلی لیوینگستون – ۳۰ سال اختلاف سنی

اختلاف سنی بالا

از دیگر زوج‌هایی که با اختلاف سنی بالا در هالیوود ازدواج کرده‌اند می‌توان به جف گلدبلام، بازیگر فیلم  پارک ژوراسیک و امیلی لیوینگستون اشاره کرد که در سال ۲۰۱۴ اتفاق افتاد. امیلی در گذشته ژیمناستیک‌کار بوده و حاصل ازدواج این زوج نیز ۲ فرزند به اسم‌های چارلی و ریوِر است. این در حالی است که جف گفته پیش از آشنایی‌اش با امیلی اصلاً قصد نداشته بچه داشته باشد. او در این‌باره گفته: "هیچ‌وقت فکر نمی‌کردم بچه‌ای داشته باشم. درواقع هیچ‌وقت علاقه‌ای به [پدرشدن] نداشتم و بهش فکر نمی‌کردم."

۸ ) کِیت بِکینسِیل و گودی گرِیس – ۲۴ سال اختلاف سنی

اختلاف سنی بالا

کیت بکینسیل اوایل همین امسال رابطه‌اش با گودی گریس عمومی کرد. این بازیگر که علاقه‌ی شدیدی به مردان جوان‌تر از خود داشته و در گذشته نیز با افرادی همچون پیت دِیویدسون (استندآپ کمدین ۲۷ ساله) و جک وایتهال (کمدین ۳۲ ساله) رابطه داشته است. او بارها و بارها اختلاف سنی بالا و ارتباطش با رابطه‌ی میان دو نفر را به تمسخر گرفته و گفته: "اینکه زن‌های بالای ۳۲ سال نتونن خوش بگذرونن بیشتر شبیه رفتارهای سیاسیه."

شان پن مل گیبسون سلبریتی جف گلدبلوم پاتریک استوارت دیوید فاستر کاترین مک فی استیون تایلر گودی گریس
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین