کد خبر: 51725 A

دنباله فیلم برد پیت طلسم شد

دنباله فیلم برد پیت طلسم شد

بازیگر "جنگ جهانی زد" می‌گوید دنباله فیلم با کارگردانی دیوید فینچر در مقطعی به تولید بسیار نزدیک شده اما احتمالاً هرگز ساخته نشود.

ایران آرت: اگرچه "جنگ جهانی زد" شاید بهترین فیلم تاریخ در ژانر وحشت نباشد، و یا "برد پیت" بهترین نمایش خود را در آن ارائه نکرده باشد، اما فیلمی است که هر چند وقت یکبار فرصتی از دست رفته خوانده می‌شود. دنباله‌ی "جنگ جهانی زد" از چندین سال قبل توسط "دیوید فینچر" در حال توسعه است و "برد پیت" برای بازگشت موافق کرده، اما هنوز هیچ اثری از پیشرفت پروژه دیده نمی‌شود. 

به نوشته 30نما، "میری اینوس" ستاره‌ی قسمت اول به تازگی در مصاحبه با "ورایتی" از نقش خود در سریال پربیننده‌ی "هانا" آمازون گفته و در پاسخ به این پرسش که پیشرفت پروژه‌ی به ظاهر کنسل‌شده‌ی "جنگ جهانی زد ۲" می‌گوید فیلم با کارگردانی "دیوید فینچر" در مقطعی به تولید بسیار نزدیک شده اما احتمالاً هرگز ساخته نشود.

اینوس می‌گوید: "به نظر می‌آید که طلسمی در کار باشد. همگی ما آماده‌ی ساخت فیلم بودیم. فینچر را داشتیم، فیلمنامه‌ی زیبایی نوشته شده بود اما در نهایت فیلم ساخته نشد." او اضافه می‌کند:‌ "حیف است که این فیلم ساخته نشود. قسمت اول فیلم بسیار خوبی بود."

در سال ۲۰۱۹ تأیید شده بود که "جنگ جهانی زد ۲" با فینچر برای پارامونت ساخته خواهد شد، اما بازیگران هرگز جلوی دوربین نرفتند. قسمت اول به کارگردانی "مارک فراستر" در بازارهای جهانی به موفقیت بزرگی دست پیدا کرد، هرچند یک سوم پایانی آن مجدداً فیلمبرداری شد. علی‌رغم اشتیاق پارامونت و هواداران برای دنباله، به نظر می‌رسد که استودیو در حال حاضر بر روی پروژه‌های دیگری از جمله "پیشتازان فضا" (Star Trek) تمرکز خواهد کرد.

 

برد پیت جنگ جهانی زد
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین