کد خبر: 51826 A

اولین تصویر از دواین جانسون در فیلم بلک آدام

اولین تصویر از دواین جانسون در فیلم بلک آدام

راک پیش‌تر در مورد این پروژه به هواداران گفته بود که حدود یک دهه قبل به دنبال ساخت فیلم "بلک آدام" بوده است.

ایران آرت: رویداد "دی‌سی فندوم" تا ساعاتی دیگر برگزار و جزئیات تازه‌ای در مورد فیلم‌های آینده‌ی دی‌سی در اختیار هواداران گذاشته خواهد شد. اما در آستانه‌ی این رویداد "دووین جانسون" ستاره‌ی "بلک آدام" جمعه در صفحه اینستاگرامش تصویر جدیدی از شخصیت خود در فیلم به اشتراک گذاشت. او پیش‌تر تصاویر دیگری از ظاهر این شخصیت ضدقهرمان را منتشر کرده بود اما این ویدیوی کوتاه بهتر خصوصیات او را فاش می‌کند. 

جانسون می‌نویسد: "سلسله مراتب قدرت در "دنیای دی‌سی" به زودی تغییر می‌کند. "بلک آدام" فردا در "دی‌سی فن‌دوم" از راه می‌رسد. من شخصاً از برادران وارنر و دی‌سی قدردانی می‌کنم که همزمان با مدیریت چالش‌های کووید این فرصت تاریخی برای هواداران و دنیای دی‌سی خلق کردند."

به گزارش 30نما، "راک" پیش‌تر در مورد این پروژه به هواداران گفته بود که حدود یک دهه قبل به دنبال ساخت فیلم "بلک آدام" بوده است: "بنابراین باید متوجه شده باشید که چقدر من و کمپانی "سون باکس" به این پروژه علاقه داریم. برادران وارنر، نیولاین سینما و دی‌سی در طول چند سال گذشته به‌شدت از این پروژه حمایت کرده‌اند. بیش از ده سال می‌گذرد. در سال ۲۰۰۸، مذاکرات‌مان را آغاز کردیم، بنابراین پیشرفت پروژه مستلزم صبر همه‌ی ما به عنوان همکار بود و من نسبت به ۱۰ سال قبل مرد بسیار متفاوتی شده‌ام."

"بلک آدام" در حال حاضر برای اکران در ۲۲ دسامبر ۲۰۲۱ در نظر گرفته شده، اما احتمال تغییر این تاریخ به علت تأخیر در فیلمبرداری وجود دارد.

666688

 

دواین جانسون راک بلک آدام
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین