کد خبر: 51853 A

"ویلایی‌ها" سریال می‌شود/ بازگشت طناز طباطبایی و پریناز ایزدیار؟

"ویلایی‌ها" سریال می‌شود/ بازگشت طناز طباطبایی و پریناز ایزدیار؟

سریالی بر اساس فیلم "ویلایی‌ها" که بازیگرانی نظیر طناز طباطبایی، پریناز ایزدیا، ثریا قاسمی و صابر ابر در آن نقش‌آفرینی کرده بودند ساخته خواهد شد.

ایران آرت: "ویلایی ها" عنوان فیلمی به کارگردانی منیر قیدی، نویسندگی منیر قیدی و ارسلان امیری و تهیه‌کنندگی سعید ملکان است که در سال ۹۵ ساخته شد.

بنا بر گزارش فارس، این فیلم سینمایی قصه خانواده‌های فرماندهان سپاه و ارتش در سال ۱۳۶۵ است. عزیز زن ۵۰ ساله‌ای است که همراه نوه‌هایش وارد مجموعه ویلاها می‌شود. الیاس نیز راننده بسیجی است که هر وقت وارد مجموعه می‌شود همه نگران این می‌شوند که شاید خبر شهادت یکی از فرماندهان را بدهد. پس از مدتی سیما که عروس عزیز است از تهران می‌آید تا بچه‌های خود را به خارج از کشور ببرد...

در این فیلم که در ژانر دفاع مقدس ساخته شده، طناز طباطبایی، پریناز ایزدیا، ثریا قاسمی، صابر ابر، علی شادمان، آناهیتا افشار، معصومه بیگی، فریما کهنمویی و گیتی قاسمی ایفای نقش کرده اند.

حالا منیر قیدی تصمیم گرفته یک مجموعه نمایشی با همین عنوان را برای گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما بسازد. البته او در این سریال تهیه‌کننده کار است و مشخص نیست که کارگردانی را هم برعهده دارد یا خیر.

این سریال که با نام موقت "ویلایی ها" شناخته می شود، در ۲۶ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای ساخته خواهد شد و در حال حاضر در مرحله تحقیق و نگارش به سر می‌برد.

 

پریناز ایزدیار طناز طباطبایی ویلایی ها
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین