کد خبر: 51868 A

اعلام اولین جزئیات از قسمت دوم آکوامن/ جیسون موموآ به نقش محبوبش برمی‌گردد

اعلام اولین جزئیات از قسمت دوم آکوامن/ جیسون موموآ به نقش محبوبش برمی‌گردد

قسمت اول "آکوامن" ‌در سال ۲۰۱۹ بیش از ۱.۱۴ میلیارد دلار در سراسر دنیا فروخت و از رکورد "شوالیه‌ی تاریکی برمی‌خیزد"کریستفر نولان عبور کرد.

ایران آرت: با وجود غیبت مرموز "جیسون موموآ"در رویداد "دی‌سی‌ فن‌دوم"که به صورت زنده پخش نمی‌شد، "جیمز وان"کارگردان "آکوامن"به همراه "پاتریک ویلسون"دیگر ستاره‌ی فیلم مقابل دوربین حاضر شدند. در این پنل جزئیات تازه‌ای از دنباله‌ی "آکوامن ۲"که قرار است در سال ۲۰۲۲ از راه برسد فاش شد. 

وان در این جلسه از نویسندگی برای شخصیت "اوشن‌مستر"در مقابل "آکوامن"گفت و اینکه چرا به اعتقاد او تقابل موموآ و ویلسون در این داستان برای او جذاب است. ویلسون و وان ماجراهایی در مورد نحوه‌ی فیلمبرداری سکانس‌های زیر آب بازگو کردند. آن‌ها در مورد "آکوامن ۲"اطلاعات زیادی فاش نکردند اما کارگردان گفت که قسمت دوم "کمی جدی‌تر، و کمی به دنیای امروز که در آن زندگی می‌کنیم مرتبط‌تر"خواهد بود.

به گزارش ۳۰نما، "پاتریک ویلسون"به وان می‌گوید مایل است دنیاهای جدیدی در "آکوامن ۲"ببیند: "می‌دانم که [وان"] عاشق خلق دنیاهای جدید است و من بسیار دوست دارم بعضی از آن‌ها را در قسمت دوم ببینم.  می‌دانم که می‌خواهی اقیانوس را درنوردی. بخش‌های کشف‌نشده‌ی زیادی در اقیانوس وجود دارد!"وان می‌گوید شخصیت ویلسون در قسمت دوم نقش مهمی ایفا خواهد کرد و اضافه می‌کند:‌ "می‌توانم تضمین کنم که دنیاهای جدیدی خلق خواهد شد و برای ویلسون به عنوان بازیگر هیجان‌انگیز خواهد بود."

قسمت اول "آکوامن" ‌در سال ۲۰۱۹ بیش از ۱.۱۴ میلیارد دلار در سراسر دنیا فروخت و از رکورد "شوالیه‌ی تاریکی برمی‌خیزد"کریستفر نولان عبور کرد. این فیلم نهمین فیلم پرفروش تاریخ سینما در ژانر ابرقهرمانی است. فروش داخلی فیلم به ۳۳۵ میلیون دلار رسید و پس از "زن شگفت‌انگیز"دومین فیلم پرفروش دی‌سی لقب گرفت.

"آکوامن ۲"در حال حاضر برای اکران در ۱۲ دسامبر سال ۲۰۲۲ در نظر گرفته شده، تا آن زمان شخصیت "آکوامن"و "جیسون موموآ"یک بار دیگر در فیلم "لیگ عدالت زک اسنایدر"که در سال ۲۰۲۱ از HBO Max پخش می‌شود دیده خواهد شد.

 

جیسون موموآ آکوامن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین