کد خبر: 51933 A

سریال پربیننده‌ای که بر شبکه‌های کابلی حکمرانی می‌کند

سریال پربیننده‌ای که بر شبکه‌های کابلی حکمرانی می‌کند

فصل سوم "یلو‌استون" در حال حاضر پربیننده‌ترین سریال شبکه‌های کابلی است.

ایران آرت: سریال "یلواستون" به حکمرانی بر شبکه‌های کابلی آمریکا ادامه داد. اپیزود پایانی از فصل سوم این سریال درام با بازی "کوین کاستنر" که از شبکه‌ی پارامونت روی ایر می‌رود، رکورد ۵.۲ میلیون بیننده را به جا گذاشت و به عنوان پربیننده‌ترین اپیزود سال شناخته شد. با احتساب پخش سریال از CMT رکورد بینندگان این اپیزود به ۷.۳ میلیون می‌رسد. 

اپیزود پایانی این فصل تا ۸۱ درصد در میان بینندگان ۲۵ تا ۵۴ و تا ۷۱ درصد در بین مخاطبین ۱۸ تا ۴۹ ساله نسبت به اپیزود پایانی فصل دوم رشد داشته است. فصل سوم "یلو‌استون" در حال حاضر پربیننده‌ترین سریال شبکه‌های کابلی است.

به گزارش ۳۰نما، "نیلسن" گزارش داده است که این فصل در شبکه‌های اجتماعی نیز با رشد ۱۱۳ درصدی بحث‌ها و رشد ۹۰ درصدی هواداران مواجه شده است. فصل سوم تنها در فیسبوک بحث‌برانگیزترین سریال درام بوده است.

"یلواستون" به نویسندگی "تیلور شرایدن" و "جان لینسون" ماجراهای خانواده‌ی داتون به رهبری "جان داتون" با بازی "کوین کاستنر" را دنبال می‌کند که مالک بزرگ‌ترین مزارع در ایالات متحده است و باید از آن‌ها در مقابل هجوم گروه‌های مختلف محافظت کند.

شبکه‌ی پارامونت در ماه فوریه سفارش ساخت فصل چهارم این سریال را صادر کرد. در آن زمان گزارش شد که شرایدن قراردادی گران‌قیمت با شبکه و ویاکام‌سی‌بی‌اس به امضاء رسانده است.

"یلواستون" محصول "۱۰۱ استودیوز" است و شرایدن، کاستنر، لینسون، "دیوید سی. گلسر"، "باب یاری" و "استیون کی" از جمله تهیه‌کنندگان آن بوده‌اند.

 

هالیوود شبکه کابلی یلواستون
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین