کد خبر: 51965 A

نقش جذابی که کیانو ریوز دوست دارد بازی کند

نقش جذابی که کیانو ریوز دوست دارد بازی کند

بازیگران زیادی تمایل داشته‌اند در طول ۲۰ سال اخیر نقش این شخصیت را بازی کنند اما هیو جکمن به سرعت در این نقش جا افتاد.

ایران آرت: کیانو ریوز بیش از دو دهه است که به عنوان یک بازیگر طراز اول هالیوود شناخته می‌شود. او در این چند سال نقش‌هایی به‌یادماندنی از جمله «ماتریکس»، «بیل و تد» و «جان ویک» ظاهر شده، اما به تازگی در مصاحبه با SiriusXM ادعا کرده که نقشی وجود دارد هنوز در حسرت بازی در آن است.

ریوز می‌گوید: «همیشه می‌خواستم نقش «وولورین» را بازی کنم. خیلی دیر شده… دیگر تمایلی به بازی ندارم.» او در پاسخ به این پرسش که آیا واقعاً تمایل داشته نقش «وولورین» را در یکی از فیلم‌های «اکس-من»  بازی کند، می‌گوید: «بله. وولورین «فرانک میلر»؟ بدون شک!»

به گزارش ۳۰نما، بدیهی است که بازیگران زیادی تمایل داشته‌اند در طول ۲۰ سال اخیر نقش این شخصیت را بازی کنند. اما «هیو جکمن» به سرعت پس از بازی در فیلم «اکس-من» به کارگردانی «برایان سینگر» در سال ۲۰۰۰ در این نقش جا افتاد. او در سال ۲۰۱۸ با فیلم «لوگان» با این نقش وداع کرد و به نظر نمی‌رسد که حتی با درخواست‌های عاجزانه‌ی «رایان رینولدز» هم دوباره به آن بازگردد.

اما همان‌گونه که «الکس وینتر» همبازی ریوز در قسمت سوم «بیل و تد» می‌گوید، برای بازی او در نقش وولورین هرگز دیر نیست. ریوز با چندگانه‌ی «جان ویک» نشان داد که حتی در ۵۶ سالگی توانایی بازی در فیلم‌های اکشن را دارد.

شخصیت‌های «اکس-من» پس از ادغام فاکس و دیزنی در اختیار استودیوی مارول قرار گرفته، اما به نظر می‌رسد که مارول برنامه‌ای برای استفاده‌ از آن‌ها در آینده‌ای نزدیک ندارد. بنابراین تا آن زمان ممکن است ریوز به کلی علاقه‌ی خود برای بازی در نقش «وولورین» را از دست بدهد.

قسمت سوم «بیل و تد» با بازی «الکس وینتر» و «کیانو ریوز» از ۲۸ آگست (۷ شهریور ماه ۱۳۹۹) در چند سالن سینما و پلتفرم‌های دیجیتال منتشر خواهد شد.

 

هالیوود کیانو ریوز
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین