کد خبر: 51983 A

زمان اکران "خورشید" در ونیز اعلام شد/ ۱۸ سانس برای فیلم مجید مجیدی

زمان اکران "خورشید" در ونیز اعلام شد/ ۱۸ سانس برای فیلم مجید مجیدی

نخستین نمایش‌های رسمی "خورشید" روز شنبه پنجم سپتامبر در چهارمین روز جشنواره ونیز شش نوبت برای اهالی رسانه و فعالان سینمایی حاضر در ونیز خواهد بود.

ایران آرت: فیلم سینمایی "خورشید" به کارگردانی مجید مجیدی که در بخش مسابقه رسمی هفتاد و هفتمین دوره جشنواره ونیز حضور دارد، ۱۸ نوبت برای فعالان صنعت سینما و سینمادوستان به نمایش درمی‌آید.

به گزارش همشهری آنلاین، نخستین نمایش‌های رسمی "خورشید" روز شنبه پنجم سپتامبر در چهارمین روز جشنواره ونیز شش نوبت برای اهالی رسانه و فعالان سینمایی حاضر در ونیز خواهد بود. فیلم مجیدی روز یکشنبه ششم سپتامبر هم در سالن سالا گرانده برای مردم روی پرده می‌رود تا نخستین اکران عمومی خود را تجربه کرده باشد.

پس از چند نمایش برای نمایندگان رسمی شرکت‌های تولید و پخش فیلم، سایر اکران‌های "خورشید" برای مردم سینمادوست خواهد بود و البته آخرین برنامه آن هم برای روز هفتم سپتامبر برنامه‌ریزی شده است. به این ترتیب، فیلم مجیدی در میانه‌های جشنواره ونیز ۲۰۲۰ به کار خود پایان می‌ماند و منتظر برگزار شدن مراسم اختتامیه در روز ۱۲ سپتامبر می‌ماند. اگر "خورشید" شیر طلایی ونیز را ببرد، در روز ۱۳ سپتامبر شش نمایش دیگر هم خواهد داشت.

"خورشید" دهمین فیلم مجید مجیدی در مقام کارگردان است که سال گذشته در جشنواره فیلم فجر خوش درخشید و چند جایزه برد. نمایش در جشنواره معتبر ونیز نخستین حضور بین‌المللی و جهانی فیلم خواهد بود و درخشش در آن می‌تواند راه "خورشید" و مجیدی را در فصل جوایز سینمایی هموار کند.

 

مجید مجیدی فیلم خورشید
نظرات خوانندگان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین