کد خبر: 51998 A

ترس و اضطراب خانم بازیگر از افشاگری علیه تام کروز

ترس و اضطراب خانم بازیگر از افشاگری علیه تام کروز

تندی نیوتن پس از افشاگری علیه تام کروز می‌گوید: فکر کردم که خودم را به دردسر خواهم انداخت زیرا این چیزی است که به آن عادت کرده‌ام.

ایران آرت: تندی نیوتن در مصاحبه ماه ژوئیه خود با "والچر" با افشای رفتار "تام کروز" در حین فیلمبرداری "مأموریت غیرممکن ۲" و مواجهه با تبعیض جنسیتی و نژادی در فرایند انتخاب بازیگران "فرشتگان چارلی" سونی، جنجال زیادی ایجاد کرد. او این هفته در مصاحبه‌ی دیگری با "ورایتی" گفت که به خاطر انتقاد از شخصیت‌های بزرگ هالیوود از جمله کروز و "ایمی پاسکال" مدیر سابق سونی، از او ستایش‌های بسیاری شده است. او اضافه می‌کند: "فکر کردم که خودم را به دردسر خواهم انداخت زیرا این چیزی است که به آن عادت کرده‌ام."

نیوتن گفته بود که رفتار کروز در حین فیلمبرداری "مأموریت غیرممکن ۲" او را ترسانده چرا که او فردی "به‌شدت سلطه‌جو" است. نیوتن به یاد می‌آورد که در زمان فیلمبرداری یکی از صحنه‌ها کروز چنان از بازی او برآشفته شده که به جایش بازی کرده تا نشان دهد چگونه باید در آن صحنه بازی کرد. نیوتن می‌گوید رفتار کروز سبب شده احساس "وحشت و ناامنی" کند.

به گزارش 30نما، هرچند نیوتن به ورایتی نمی‌گوید که آیا کروز پس از مصاحبه با "والچر" او تماس گرفته یا نه، اما تأیید می‌کند که افشاگری او بعضی‌ها را به وحشت انداخته است. او اضافه می‌کند: "بعضی افراد به‌شدت وحشت کرده بودند… [این سؤال ایجاد شده بود که] چقدر به عقب بازخواهم گشت؟"

نیوتن اضافه می‌کند: " چیزی برای از دست دادن ندارم. زیرا با این افشاگری‌ها ممکن است استخدام نشوم اما این مسئله به هر حال برای افرادی با سن و سال من عادی است… مسئله کانفشنالیسم نیست، حتی مسئله اعترافات من نیست. مسئله این است که این واقعیتی است که مردم با آن مواجه می‌شوند."

نیوتن یک بار دیگر با سریال "وست‌ورل" نامزد امی است.

 

تام کروز فرشتگان چارلی تندی نیوتن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین