کد خبر: 52057 A

حضور کاترین لانگفورد در فیلمی عجیب

حضور کاترین لانگفورد در فیلمی عجیب

"بی‌اختیار" قرار است از ۶ اکتبر (۱۶ مهر ماه ۱۳۹۹) در پلتفرم‌های دیجیتال منتشر شود.

ایران آرت: فیلمی در مورد نوجوانی که به مدرسه می‌رود و می‌فهمد بیماری مرموزی بی‌اختیار همه را به خاکستر تبدیل می‌کند ممکن است مضحک به نظر برسد. اما سازندگان فیلم "بی‌اختیار" تصور کرده‌اند که این ایده‌ی جذابی است برای یک کمدی نوجوانانه، حتی اگر در نگاه اول این‌گونه به نظر نرسد.

در تریلر جدید "بی‌اختیار"، دختر نوجوانی با یک پسر نوجوان ملاقات می‌کند و به نظر می‌رسد که در رابطه‌ عاشقانه‌ی آن‌ها مانعی وجود ندارد، تا اینکه یکی از همکلاسی‌های‌شان در کلاس ناگهان منفجر می‌شود. این حادثه منجر به تعطیلی مدرسه شده و دانش‌آموزان به موجودات آزمایشگاهی دانشمندان تبدیل می‌شوند. هرچند در طول دیدن تریلر باید بارها با خود تکرار کرد که این یک فیلم کمدی است و به والدین هشدار نمی‌دهد که در پاندمی جهانی اگر فرزندان‌شان را به مدرسه بفرستند ممکن است به ویروسی مرگبار به نام کرونا مبتلا شوند.

به گزارش 30نما، "بی‌اختیار" اولین فیلم بلند "برایان دافیلد" در مقام کارگردان است که سابقه‌ی نویسندگی فیلم‌های "جین تفنگ دارد" و "زیرآب" را دارد. "کاترین لنگفورد"، "چارلی پلامر"، "ایوان اورجی"، "هیلی لا"، "لاب هیوبل" و "پایپر پرابو" از جمله بازیگران فیلم خواهند بود.

"بی‌اختیار" قرار است از ۶ اکتبر (۱۶ مهر ماه ۱۳۹۹) در پلتفرم‌های دیجیتال منتشر شود اما از ۲ اکتبر توسط پارامونت در سالن‌های سینما روی پرده خواهد رفت.

 

کاترین لنگفورد کاترین لانگفورد فیلم بی اختیار
نظرات خوانندگان
  • Mohsen
    پاسخ

    فیلمی بسیار چرت بود اصلا ارزش وقت گذاشتن رو نداشت

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین