کد خبر: 52085 A

خانم بازیگر جاسوس شد/ ساخت سریال بر اساس زندگی "موش سفید"

خانم بازیگر جاسوس شد/ ساخت سریال بر اساس زندگی "موش سفید"

ویک به نام مستعار هلن یا موش سفید مشهور بود. این سریال داستان زندگی او در دوران جنگ جهانی دوم را بازگو خواهد کرد.

ایران آرت: الیزابت دبیکی، ستاره استرالیایی که به تازگی در فیلم "تنت" بازی کرده، در سریال کوتاه بین‌المللی "اسم رمز هلن" حضور پیدا کند. این سریال بر اساس کتاب پرفروش "آریل لاوهان" به همین نام ساخته می‌شود. کمپانی وندوم گروپ "فیلیپ روزِلت" و انانیموس کانتنت حق ساخت تلویزیونی این رمان را به دست آوردند. رمان "اسم رمز هلن" یک رمان تریلر جاسوسی در جنگ جهانی دوم است که در سال ۲۰۲۰ منتشر شد.

"اسم رمز هلن" داستان زندگی واقعی "نانسی گریس آگوست ویک" یکی از سرشناس‌ترین زنان جاسوس در جنگ جهانی دوم و یکی از رهبران گروه مقاومت فرانسه بود. او در نیوزیلند متولد شد و به عنوان خبرنگار در اروپا مشغول به کار شد. ویک به نام مستعار هلن یا موش سفید مشهور بود. این سریال داستان زندگی او در دوران جنگ جهانی دوم را بازگو خواهد کرد.

دبیکی در مورد بازی در نقش ویک گفت: "نانسی ویک" یک زن قدرتمند اهل نیوزیلند و استرالیا بود که با شجاعت بی‌نظیر، نبوغ و ذکاوت تأثیر زیادی در روند جنگ گذاشت. کارهای قهرمانانه او در جنگ جهانی دوم زیاد شناخته شده نیست. به عنوان یک استرالیایی من مفتخرم که بازیگر و تهیه‌کننده اجرایی داستان بی‌نظیر او باشم."

به گزارش ۳۰نما، "دبیکی" با اجراهای قوی و چند لایه‌اش در فیلم "تنت" به کارگردانی "کریستوفر نولان" و سریال درام "مدیر شب" اثر "سوزان بیر" قرار است در سریال "تاج" نقش "پرنسس دایانا" را بازی کند.

"فیلیپ روزلت" که تهیه‌کنندگی این سریال را از طرف گروه وندوم بر عهده دارد درباره این سریال اذعان داشت: "رمان "آریل لاوهان" به وضوح داستان واقعی خارق‌العاده "نانسی ویک" را که هوش و توانایی‌اش با شجاعت، ذکاوت و عشقش در رهبری بی‌نظیر بود را به تصویر می‌کشد. انانیموس کانتنت با توانایی داستان سرایی بی‌نظیرش همکار مناسبی برای ما در ساخت پروژه "اسم رمز هلن" خواهد بود. این سریال تأثیرگذار قهرمانانه با زنی شجاع، قوی و با روحیه‌ای رنگارنگ در مرکزش همه بینندگان را تحت تأثیر قرار خواهد داد."

"روزالی سوئدلین" و ردمون از طرف انانیموس کانتنت به همراه "کاترین تال" تهیه‌کنندگی اجرایی این سریال کوتاه را بر عهده دارند.

 

هالیوود الیزابت دبیکی الیزابت دیبیکی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین