کد خبر: 52135 A

ادای احترام خانم بازیگر به پلنگ سیاه/ عکس

ادای احترام خانم بازیگر به پلنگ سیاه/ عکس

او با قرار دادن دستانش روی هم به شکلی که بوزمن در فیلم‌های "پلنگ سیاه" و "انتقام‌جویان: آخر بازی" می‌کرد، به او ادای احترام کرد.

ایران آرت: تیلدا سوئینتون با حضور در جشنواره‌ی فیلم ونیز به چادویک بوزمن ادای احترام کرد. این بازیگر ۵۹ ساله سه‌شنبه (۱ سپتامبر) در حالی که ماسکی سفید و کت بارانی بلندی به رنگ قهوه‌ای به تن داشت در هفتاد و هفتمین دوره‌ی جشنواره حاضر شد. 

سوئینتون در "دنیای سینمایی مارول" نقش "باستانی" (The Ancient One) را بازی می‌کند با قرار دادن دستانش روی هم به شکلی که شخصیت "پلنگ سیاه" با بازی بوزمن در فیلم‌های "پلنگ سیاه" و "انتقام‌جویان: آخر بازی" می‌کرد، به او ادای احترام کرده است.

به دنبال درگذشت بوزمن در تاریخ جمعه ۲۸ آگست، بسیاری از همکاران و همبازیانش یاد او را گرامی داشتند. "کریس اوانز"، "رابرت داونی جونیور"، "جریس همسورث"، "مارک رافلو" و "بری لارسن" هر یک با ارسال پیام‌هایی در شبکه‌های اجتماعی درگذشت بوزمن پس از چهار سال مبارزه با سرطان را تسلیت گفته‌اند. "مایکل بی. جوردن" ستاره‌ی دیگر "پلنگ سیاه" نیز به تازگی همبازی خود را "پادشاه" خوانده و می‌نویسد: "ای‌ کاش وقت بیشتری داشتیم."

tilda-swinton-venice-1

به گزارش 30نما، "هریسون فورد" که در فیلم "۴۲" با بوزمن همبازی بوده، با انتشار بیانیه‌ای از طریق "هالیوود ریپورتر" در مورد درگذشت او می‌نویسد: "چادویک بوزمن به اندازه‌ی شخصیت‌هایی که بازی می‌کرد، جذاب، مقتدر، و صادق بود. ذکاوت، وقار شخصیت، و تعهد عمیقش الهام‌بخش همکارانش بود و داستان‌هایی که بازگو می‌کرد را به بالاتری می‌رساند. او به اندازه‌ی شخصیت‌هایی که بازی می‌کرد قهرمان بود."

جشنواره‌ی فیلم ونیز با محدودیت‌های ویژه برگزار خواهد شد تا خطر ابتلا به کووید-۱۹ به حداقل برسد. تمامی کسانی که به محل برگزاری وارد می‌شوند باید تست ویروس کرونا بدهند. سوئینتون که در اسکاتلند ساکن است نیز پیش از سفر به ونیز دو بار این آزمایش‌ها را پشت سر گذاشته است.

 

 

تیلدا سوئینتون پلنگ سیاه چادویک بوزمن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین