کد خبر: 52165 A

امیلیا کلارک علیه "بازی تاج و تخت" افشاگری کرد

امیلیا کلارک علیه "بازی تاج و تخت" افشاگری کرد

امیلیا کلارک برای نخستین بار از تبعیض علیه بازیگران زن سریال "بازی تاج و تخت" در هنگام فیلمبرداری پرده برداشت.

ایران آرت: امیلیا کلارک بازیگر نقش دنریس تارگرین در سریال فانتزی- تاریخی بازی تاج و تخت (Game of Thrones) مدعی شده است که بازیگران زن این سریال به خاطر هنر متحمل سختی هایی شده اند یا دستکم مجبور شدند گرما را تحمل کنند در حالی که بازیگران مرد در این زمینه مساعدت هایی دریافت کرده بودند. در اواخر آگوست گذشته، کلارک همراه با پل فیگ کارگردان هالیوودی در یک برنامه ویدیویی که بخشی از فستیوال بین المللی ادینبرو بود شرکت کردند. این دو در مورد موضوعات مختلفی صحبت کردند، از جمله اینکه بازیگر بودن در شرایط نامساعد آب و هوایی و دمایی چگونه است.

همانجا بود که امیلیا کلارک فاش کرد که در هنگام بازی در نقش دنریس تارگرین در سریال بازی تاج و تخت او اغلب مجبور بوده با گرما کنار بیاید در حالی که بازیگران مرد سیستم های خنک کننده خاصی دریافت کرده اند که زیر لباس هایشان قرار می گرفت. وی در این باره چنین توضیح داده است: "چیزی که بازیگران مرد داشتند، ما نمی توانستیم هیچوقت زیر لباس های من داشته باشیم. مردان نگهبان شب مانند جان اسنو که همیشه پشم فیل ماموت به تن داشتند، همه ما لباس های بزرگی به تن داشتیم، می توانستید هر چیزی را زیر آن ها قایم کنید، صادقانه بگویم".

به گزارش روزیاتو، او در ادامه در مورد مکانیزمی که زیر این لباس های پشمی کار گذاشته می شد تا بازیگران را خنک نگه دارد چنین گفت: "وقتی در حال فیلمبرداری در یک کشور گرم بودیم، جایی که آن همه لباس را به تن داشتند، آن ها نوعی پمپ در اختیار داشتند. این پمپ ژنراتور  کوچک خودش را داشت که به لباس ها متصل شده و آب خنک را وارد لوله ها کرده و همه لباس را از بالا به پایین خنک می کرد. بدین ترتیب آن ها زیر این لباس های بسیار ضخیم بوده که این نوع خاص از سیستم خنک کننده را داشتند". امیلیا کلارک در ادامه مدعی می شود که بازیگران زن چنین تسهیلاتی نداشته اند: "بازیگران زن اجازه این کار را نداشتند. تنها چیزی که من داشتم این بود که قسمت پشت کلاه گیسم را هر چند وقت یک بار می توانستم بلند کنم".

بازی تاج و تخت

در جریان این گفتگو، کلارک همچنین از سختی های دیگر خود در جریان ساخت سریال بازی تاج و تخت گفت که یکی از آن ها یادگیری دیالوگ هایش به زبان دوثراکی بود. به گفته او گاهی اوقات این کار چنان سخت می شد که شورانرهای سریال به او می گفتند از خودش دیالوگ گفته و جمله های دوثراکی بسازد:"چندین سکانس وجود دارد که من در واقع در آن ها از خودم دیالوگ می سازم".

 

امیلیا کلارک بازی تاج و تخت
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین