کد خبر: 52177 A

فیلم زندگی زلاتان ابراهیمووچ در راه است

فیلم زندگی زلاتان ابراهیمووچ در راه است

قرار است خود زلاتان ابراهیموویچ در فرآیند نگارش و تولید پروژه سینمایی همکاری کند.

ایران آرت: فیلمبرداری فیلم سینمایی "من زلاتان هستم" بر اساس کتابی به همین نام درباره زندگی زلاتان ایبراهیموویچ، ستاره فوتبال سوئد و جهان هفته آینده در مالمو آغاز می‌شود.

کتاب "من زلاتان ایبراهیموویچ هستم" نوشته دیوید لاگرکرانتس و خود زلاتان سال ۲۰۱۱ منتشر شد و حالا پس از حدود یک دهه در حال تبدیل شدن به یک فیلم سینمایی است. کتاب داستان یک نوجوان اهل خانواده مهاجر منطقه بالکان را روایت می‌کند که دوران کودکی و نوجوانی خود را در شهر مالمو سوئد می‌گذراند و خیلی زود به یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال جهان تبدیل می‌شود.

به گزارش همشهری آنلاین، قرار است خود زلاتان در فرآیند نگارش و تولید پروژه سینمایی همکاری کند. فیلمنامه را لاگرکرانتس با همکاری جیکب بکمان نوشته و ینس سیوگرن روی صندلی کارگردانی می‌نشیند. "من زلاتان هستم" ۱۰ سپتامبر در مالمو، زادگاه زلاتان کلید می‌خورد و گروه تولید پس از ۳۲ روز به آمستردام می‌رود؛ شهری که این ستاره سوئدی در تیم فوتبال آژاکس خود را در قامت یک فوق‌ستاره به دنیا شناساند. فیلمبرداری در هلند شش روز ادامه خواهد داشت.

قرار است دو بازیگر نقش‌های دوران کودکی و جوانی زلاتان را بازی کنند. دومینیک بایراکتاری اندرسن بازیگر دوران ۱۱ تا ۱۳ سالگی خواهد بود و گرانیت روشیتی که خودش بازیکن حرفه‌ای فوتبال است، نقش ستاره آژاکس را از ۱۷ تا ۲۳ سالگی ایفا می‌کند. شرکت نوردیسک اکران "من زلاتان هستم" را برای سال ۲۰۲۱ برنامه‌ریزی کرده و تا امروز حق پخش آن را به بیش از ۱۰ کشور اروپای شرقی و منطقه بالکان فروخته است.

زلاتان ابراهیموویچ زلاتان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین