کد خبر: 52238 A

ستاره سریال "مادر" خداحافظی کرد

ستاره سریال "مادر" خداحافظی کرد

آنا فاریس، بازیگر سریال "مادر" اعلام کرد در فصل هشتم این سریال غایب خواهد بود.

ایران آرت: سریال سیت‌کام "مادر" شبکه‌ سی‌بی‌اس یکی از بازیگران شخصیت‌های اصلی خود را از دست می‌دهد. "آنا فاریس" برای بازی در فصل هشتم سریال بازنخواهد گشت و "الیسون جنی" را به تنها بازیگر اصلی تبدیل می‌کند. 

جنی و فاریس هر دو بهار سال ۲۰۱۹ پس از مذاکراتی بسیار طولانی قراردادی دو ساله به امضا رسانده بودند. طبق این قرارداد تولید سریال به نویسندگی "چاک لوری" تا فصل هشتم تضمین شد. گفته می‌شود که جدایی فاریس در حین وقفه‌ی ایجاد شده در فیلمبرداری نهایی شده و نویسندگان در حال نگارش فیلمنامه‌ای بدون شخصیت او بوده‌اند. فیلمبرداری فصل بعدی سریال قرار است از ۱۴ سپتامبر در لس‌آنجلس ادامه پیدا کند.

فاریس می‌گوید: "بازی در سریال "مادر" در طول هفت سال گذشته بعضی از رضایت‌بخش‌ترین و خوشایند‌ترین لحظات دوران بازیگری مرا رقم زد. از چاک، نویسندگان و و هم‌بازیانم به خاطر این تجربه‌ی شگفت‌انگیز قدردانی می‌کنم. هرچند دوران بازی من در نقش "کریستی" به سر می‌آید اما به این ترتیب می‌توانم در پی فرصت‌های جدیدی باشم. فصل بعدی سریال را خواهم دید و از خانواده‌ام حمایت خواهم کرد."

به گزارش 30نما، "مادر" محصول کمپانی "چاک لوری پروداکشنز" و استودیوی برادران وارنر است. "جما بیکر" و "ادی گورودتسکی" دیگر نویسندگان سریال در کنار لوری بوده‌اند. اولین قسمت سریال دسامبر سال ۲۰۱۲ سفارش ساخت گرفت و چند هفته بعد فاریس برای بازی در اولین پروژه‌ی تلویزیونی‌اش انتخاب شد.

پیش از شیوع پاندمی، فیلمبرداری تنها یک اپیزود از فصل هفتم باقی مانده بود. دیگر بازیگران سریال علاوه بر جنی و فاریس، "میمی کندی"، "جیمی پرسلی"، "بث هال"، "ویلیام فیچنر"، و "کریستن جانستون" بوده‌اند.

 

هالیوود سریال مادر سریال پربیننده آنا فاریس
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین