کد خبر: 52294 A

رمان ارنست همینگوی فیلم می‌شود/ انتخاب بازیگر نقش شکارچی

رمان ارنست همینگوی فیلم می‌شود/ انتخاب بازیگر نقش شکارچی

شرایبر در این فیلم سینمایی نقش ریچارد کانتول یکی از شخصیت‌های رمان همینگوی را ایفا می‌کند.

ایران آرت: لیو شرایبر در فیلمی اقتباسی از رمان ارنست همینگوی با نام «آن طرف رودخانه در میان درختان» بازی می‌کند.

دو کمپانی تریبون پیکچرز و اکسچنج ساخت این پروژه را تایید کرده اند که تولید آن از ماه اکتبر در ونیز ایتالیا با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی آغاز خواهد شد. این فیلم سینمایی در بازار مجازی جشنواره فیلم تورنتو - که از دهم سپتامبر کار خود را آغاز می‌کند- عرضه خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، شرایبر در این فیلم سینمایی نقش ریچارد کانتول یکی از شخصیت‌های رمان همینگوی را ایفا می‌کند. در این رمان که سال ۱۹۵۰ منتشر شد، کانتول در روز‌های پایانی جنگ جهانی دوم به عنوان یک شکارچی در شمال ایتالیا به سر می‌برد.

پاولا اورتیز این فیلم سینمایی را از روی فیلمنامه‌ای نوشته پیتر فلانری کارگردانی می‌کند. ماتیلدا دی آنجلس، برنده جایزه شوتینگ استارز جشنواره فیلم برلین در سال ۲۰۱۸، لورا مورانتی بازیگر ایتالیایی، خاویر کامارا و جانکارلو جانینی که سابقه نامزدی اسکار برای فیلم «هفت زیبا» را دارد، هم در این فیلم بازی خواهند کرد.

شرایبر بیشتر برای حضور در سریال جنایی «ری داناوان» شناخته می‌شود. او در سال ۲۰۰۵ موفق به کسب جایزه از رویداد تونی شود. او همچنین سابقه ۵ نامزدی در بخش بهترین بازیگر تلویزیونی مرد در جوایز گلدن گلوب را دارد.

 

ارنست همینگوی لیو شرایبر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین