ایران آرت: انتشار صحنه ای از بدلکاری "تام کروز" در حین ساخت هفتمین قسمت از سری فیلم های اکشن "ماموریت غیرممکن" در کشور نروژ ، واکنش های زیادی را برانگیخته است. 

به نقل از فیگارو، "کروز" که به تازگی و در اواخر ماه جولای شمع ۵۸ سالگی خود را فوت کرده است در یکی از صحنه های فیلم "ماموریت غیرممکن ۷" سوار بر موتور سیکلت در یک منطقه کوهستانی از یک سکوی پرش با ارتفاع بسیار پالا به پایین می پرد و با استفاده از چتر فرود می‌آید. 

ایسنا نوشت "کریستوفر مک کوایر" کارگردان این فیلم در صفحه اینستاگرام خود با انتشار عکسی از این بدلکاری، اعلام کرد که اولین روز از فیلمبرداری "ماموریت غیرممکن ۷" انجام شده است. این فیلم قرار بود در فوریه ۲۰۲۰ مقابل دوربین برود اما ساخت آن با شیوع جهانی ویروس کرونا به تعویق افتاد. 

چندین خبرنگار حاضر در صحنه فیلمبرداری قسمت جدید "ماموریت غیرممکن" نیز، ویدئوهایی از بدلکاری نفس گیر و خطرناک "تام کروز" منتشر کردند. 

بدلکاری "تام کروز" یادآور "ریک سیلوستر" بدلکار سرشناس هالیوودی است که در جولای ۱۹۷۶ بدلکاری صحنه ای مشابه را برای سکانس آغازین فیلم "جاسوسی که دوستم داشت" از مجموعه فیلم های "جیمز باند" با اسکی بر عهده داشت که از آن به عنوان خطرناک ترین بدلکاری با اسکی و چتر در تاریخ سینما یاد می شود. 

"ماموریت غیرممکن ۷" قرار بود از تاریخ بیست وسوم جولای سال ۲۰۲۱ در سینماها اکران شود اما به سبب شیوع ویروس کرونا و وقفه در فیلم‌برداری، از ۱۹ نوامبر ۲۰۲۱ میهمان سینماهای جهان خواهد بود. 

 

کد خبر: 52302 |

ببینید: تام کروز با جان خودش بازی کرد/ بدلکاری خطرناک آقای سوپراستار

تام کروز بازیگر ۵۸ ساله آمریکایی در جریان ساخت قسمت جدید "ماموریت غیرممکن" جان خود را با بازی در یکی از خطرناک‌ترین صحنه‌های اکشن به خطر انداخت.

ارسال نظر