کد خبر: 52379 A

شورش کیت وینسلت علیه وودی آلن و رومن پولانسکی

شورش کیت وینسلت علیه وودی آلن و رومن پولانسکی

کیت وینسلت، بازیگر فیلم تایتانیک می‌گوید اتفاق ننگینی است که هالیوود این دو فیلمساز را مدت‌ها بزرگ می‌داشت.

ایران آرت: کیت وینسلت از همکاری با وودی آلن در واندر ویل و رومن پولانسکی در «کشتار» اظهار ندامت کرد. آلن مدت‌هاست که به آزار جنسی دخترخوانده‌اش «دیلن فارو» در سنین کودکی متهم است، در حالی که پولانسکی در سال ۱۹۷۷ به خاطر تجاوز به یک دختر ۱۳ ساله بازداشت شد.

وینسلت در آستانه‌ی اکران «آمونیت» به مجله‌ی «ونتی فر» می‌گوید اتفاق ننگینی است که هالیوود این دو فیلمساز را مدت‌ها بزرگ می‌داشت. 

وینسلت می‌گوید: «با خود چه فکر می‌کردم که در فیلم‌های وودی آلن و رومن پولانسکی ظاهر می‌شدم؟ حالا برای من غیرقابل باور است که چگونه این مردان تا زمانی که در صنعت فیلمسازی بودند به شکل گسترده بزرگ داشته می‌شدند. این اتفاقی ننگین است. و من باید مسئولیت همکاری با هر دوی آن‌ها را بپذیرم. نمی‌توانم زمان را به عقب برگردانم. حسرت می‌خورم اما جز اینکه صادقانه با آن برخورد کنیم چه کار دیگری می‌توانیم انجام دهیم؟»

به گزارش ۳۰نما، اظهارات وینسلت با آنچه در سپتامبر سال ۲۰۱۷ پیش از اکران «واندر ویل» در مصاحبه با «نیویورک تایمز» گفت تفاوت دارد. این بازیگر برنده‌ی اسکار در آن زمان از همکاری با آلن دفاع کرد و گفت: «به عنوان یک بازیگر سینما، باید [از این حواشی]‌ دور بمانید و بگویید: «من حقیقت را در این رابطه نمی‌دانم.» وقتی به تمامی این مسائل فکر کردید، باید آن را فراموش کنید و فقط با آن فرد کار کنید. وودی آلن یک کارگردان بی‌نظیر است. رومن پولانسکی هم همین‌طور. تجارب فوق‌العاده‌ای از همکاری با این دو مرد داشته‌ام، حقیقت این است.»

خود وینسلت نیز در حین فیلمبرداری «موجودات آسمانی»، «پیتر جکسون» آزار جنسی کلامی را در یکی از صحنه‌های جنسی تجربه کرده است: «[منزجر شدم] اما کار عجیبی کردم که معمولاً وقتی جوان‌تر هستید می‌کنید و با خود می‌گویید: «خوب، این عمل خوشایندی نبود اما بهتر است چیزی نگوییم.» بنابراین فقط به فیلمبرداری ادامه دادم. از ذهنم زدوده بودمش، زیرا فراموشش کردم. اما حالا به روشنی روز است. حتی چهره‌ی آن مرد را به خاطر می‌آورم. اسمش را به یاد می‌آورم، مرد خوبی بود اما وقتی جوان‌تر هستید، فقط به خودتان می‌گویید: «مردها از این حرف‌ها می‌زنند.» حتی یک دختر را نمی‌شناسم که آزاری در آن سطح را تجربه نکرده باشد. هرچند حرفی در حد چند کلمه بیشتر نیست اما به‌شدت تأثیر می‌گذارد. مثل زورگویی است.»

 

رومن پولانسکی وودی آلن کیت وینسلت
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین