کد خبر: 52400 A

زن شگفت‌انگیز تا کریسمس نمی‌آید/ اعلام تاریخ جدید اکران فیلم‌ها

زن شگفت‌انگیز تا کریسمس نمی‌آید/ اعلام تاریخ جدید اکران فیلم‌ها

"زن شگفت‌انگیز"، "تل‌ماسه" و "بیوه سیاه" از جمله فیلم‌های مورد انتظار سال جدید هستند که طی ماه‌های آینده به سینماها می‌آیند.

ایران آرت: فیلم ابرقهرمانی زن شگفت انگیز ۱۹۸۴ (واندر وومن) ساخت شرکت فیلمسازی برادران وارنر که قرار بود ۲ اکتبر (۱۱ مهر) اکران شود، با چند ماه تاخیر، ۲۵ دسامبر (۵ دی) روی پرده خواهد رفت.

توبی امریک رئیس استودیو فیلمسازی برادران وارنر در این‌باره می‌گوید: سینماگر استثنایی پتی جنکینز، با زن شگفت انگیز ۱۹۸۴ فیلمی پویا ارائه داده که سینمادوستان جهان در هر سنی از آن لذت خواهند برد. به این فیلم افتخار می‌کنیم و مشتاقانه منتظریم آن را همزمان با تعطیلات جشن کریسمس برای مخاطبان به نمایش درآوریم.

به نوشته ایرنا، اکران فیلم زن شگفت انگیز ۱۹۸۴ به دلیل شیوع کرونا تاکنون بارها به تعویق افتاده است. این فیلم در ابتدا قرار بود پنجم ژوئن (۱۶ خرداد) روی پرده برود اما یک بار تا ۱۴ اوت (۲۴ مرداد) به تاخیر افتاد و سپس به ۲ اکتبر (۱۱ مهر) موکول شد.  

تعجبی نداشت که اکران دنباله فیلم زن شگفت انگیز (۲۰۱۷) چند ماهی به تاخیر افتاد. تنها چهار هفته تا اکران، استودیو سازنده هیچ تبلیغ خاصی انجام نداده بود.

زن شگفت انگیز یک مجموعه سینمایی بسیار مهم برای برادران وارنر است و در شرایطی که کرونا گیشه‌های جهان را دچار رکودی چنین بی‌سابقه کرده، این کمپانی نمی‌تواند بی‌گدار به آب بزند و فیلمی که ۱۸۰ دلار خرج ساختش کرده را بدون در نظر گرفتن تمامی جوانب روانه سینماها کند.

سینمای هالیوود و مهندسی کرونا

استودیو فیلمسازی برادران وارنر به تازگی دست به قماری بزرگ زد و در شرایط استثنایی شیوع کرونا، فیلم موردانتظار انگاشته ساخته کریستوفر نولان را روی پرده نقره‌ای برد. از ماه مارس (اسفند ۹۸) که سینماها برای جلوگیری از انتشار هر چه بیشتر ویروس کرونا، تعطیل شدند، انگاشته اولین فیلم بزرگی بود که اکران می‌شد. این فیلم که ساخت آن ۲۰۰ میلیون دلار خرج روی دست کمپانی سازنده گذاشته بود، در آمریکا تنها ۲۰ میلیون دلار فروش کرد. به گفته منابع آگاه، کمپانی برادران وارنز منتظر بود تا پس از ارزیابی میزان فروش انگاشته در داخل آمریکا، درباره تغییر تاریخ اکران فیلم زن شگفت انگیز تصمیم‌گیری کند.

با تاخیر در زمان نمایش این فیلم، انگاشته بدون رقیب روی پرده خواهد ماند و می‌توان در هفته‌های آتی انتظار افزایش میزان فروش را برای آن داشت.  

فیلم موردانتظار بعدی سینماها، بیوه سیاه (Black Widow) محصول کمپانی دیزنی است که قرار است ۶ نوامبر (۱۶ آبان) اکران شود.

فیلم علمی-تخیلی و حماسی تل‌ماسه (Dune) محصول کمپانی برادران وارنر قرار است ۱۸ دسامبر (۲۸ آذر ۹۹) یعنی یک هفته پیش از زن شگفت انگیز ۱۹۸۴ روی پرده برود. اما شانس آن زیاد است که اکران این فیلم به سال ۲۰۲۱ موکول شود تا زن شگفت انگیز بتواند تمام توجه مخاطبان را به خود اختصاص دهد. در همین راستا، اولین پیش پرده فیلم تل‌ماسه اوایل هفته جاری منتشر شد اما در آن به تاریخ اکران اشاره‌ای نشده بود.

 

زن شگفت انگیز بیوه سیاه تل ماسه
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین