کد خبر: 52480 A

بهرام افشاری در یک سریال کمدی جدید

بهرام افشاری در یک سریال کمدی جدید

سریال کمدی جدید بهرام افشاری با همکاری کوروش نریمانی، کارگردان تئاتر در راه است.

ایران آرت: کوروش نریمانی نمایشنامه‌نویس و کارگردان تئاتر اعلام کرد به همراه بهرام افشاری قصد نگارش فیلمنامه‌ای کمدی برای تولید و ساخت یک سریال در شبکه نمایش خانگی را دارند.

به گزارش مهر، کوروش نریمانی مدرس، نمایشنامه‌نویس و کارگردان تئاتر درباره فعالیت‌های این روزهای خود و برنامه ریزی برای اجرای اثری نمایشی، گفت: در ایام کرونایی نمایش «شیش و هشت» را که پیشتر نیما دهقان آن را اجرا کرده بود، بازنویسی کردم و با نام «ابلیس» جزو آثاری است که در برنامه اجراهای خود مدنظر دارم. نمایش «ارباب پونتیلا» اثر برشت دیگر اثری است که از اولویت های من برای اجرا است.

این نمایشنامه‌نویس و فیلمنامه‌نویس با اشاره به نگارش فیلمنامه‌ای برای شبکه نمایش خانگی، توضیح داد: به همراه بهرام افشاری در حال نگارش فیلمنامه‌ای برای ساخت یک مجموعه کمدی در شبکه نمایش خانگی هستیم. طراحی کلی فیلمنامه تمام و ثبت شده است.

نریمانی در پایان سخنان خود تصریح کرد: ترجیح می‌دهم در شرایط فعلی تئاتر روی فیلمنامه نویسی کار کنم و در شرایط مساعد به سمت تولید و اجرای یک اثر نمایشی بروم.

بهرام افشاری پیش از این در نمایش‌های «دن کامیلو»، «جن گیر» و «هیپوفیز» به نویسندگی و کارگردانی کوروش نریمانی به ایفای نقش پرداخته است.

 

بهرام افشاری کوروش نریمانی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین