کد خبر: 52490 A

جک جیلنهال با کارگردان محبوبش به سینما برمی.‌گردد

جک جیلنهال با کارگردان محبوبش به سینما برمی.‌گردد

فیلم «تل‌ماسه» ویلنوو ۱۸ دسامبر (۲۸ آذر ماه ۱۳۹۹) در آمریکا اکران خواهد شد، اما در مورد پروژه‌ی بعدی او به صورت رسمی اطلاعاتی منتشر نشده است.

ایران آرت: «دنی ویلنوو» در ماه ژوئن فاش کرد که پس از «بلید رانر ۲۰۴۹» و به زودی «تلماسه»، خیال کارگردانی یک فیلم کوچک‌تر را در ذهن می‌پروراند. فیلمساز در آن زمان گفت: «بازگشت به پروژه‌ای در مقیاس «سیکاریو» خوشایند خواهد بود.» آیا «جیک جیلنهال» که در فیلم‌های «دشمن» و «زندانیان» با ویلنوو همکاری کرده، در حال توسعه‌ی یک پروژه‌ی جدید با این کارگردان است؟ جیلنهال در مصاحبه با پادکست «تیم دیکینز» تأیید می‌کند که چنین است.

جیلنهال به عنوان ستاره‌ی فیلم علمی-تخیلی «دشمن» و درام «زندانیان»، نقشی کلیدی در ظهور ویلنوو در ایالات متحده ایفا کرد. او می‌گوید پیش از همکاری با ویلنوو برای اولین بار در فیلم «دشمن»، این دو هنرمند برای صرف شام با یکدیگر ملاقات کرده‌اند. 

جیلنهال می‌گوید: «هنگام صرف شام اتفاق عجیبی افتاد. کنار زنی نشسته بودیم که فکر می‌کنم دنی مخفیانه اطلاعاتی به او داده بود گفت:‌ «اجازه می‌دهید چیزی خدمت‌تان عرض کنم؟ اینجا را ببینید، پسر من درست مثل شماست! همزاد شماست. عجیب نیست؟ واقعاً همزاد شماست!» گفتم: «چه! و دنی نگاهی به من کرد و گفت: «باید در این فیلم بازی کنی.»»

به گزارش ۳۰نما، در فیلم «دشمن» جیلنهال نقش «آدام بل» را بازی می‌کند، یک استاد تاریخ که زندگی یکنواختش دگرگون می‌شود وقتی که کشف می‌کند بازیگری به نام «آنتونی کلر» دقیقاً به او شباهت دارد. .

جیلنهال در ادامه می‌گوید: «دنی به من گفت باید این فیلم را بسازد و علتش را نمی‌داند. به یاد می‌آورم که می‌گفت: «این فیلم را باید بسازم و با تو بسازم. می‌توانم یک نفر دیگر را برای این نقش پیدا کنم اما نمی‌توانم تو را از ذهنم بیرون کنم.» این بسیار نادر است… ما حالا بر روی چیز دیگری کار می‌کنیم و او برای من می‌نویسد: «مشتاقم دوباره با تو همکاری کنم.» دوباره همان احساس را دارم. افرادی در زندگی وجود دارند که شما ارتباط خاصی با آن‌ها پیدا می‌کنید. آن اتفاق شروع ارتباط ما بود.»

فیلم «تل‌ماسه» ویلنوو ۱۸ دسامبر (۲۸ آذر ماه ۱۳۹۹) در آمریکا اکران خواهد شد، اما در مورد پروژه‌ی بعدی او به صورت رسمی اطلاعاتی منتشر نشده است.

 

جک جیلنهال تل ماسه
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین