کد خبر: 52517 A

چهار سریال کمدی جدید در راه است/ از دنباله "هیولا" مهران مدیری تا "ساخت ایران۳"

چهار سریال کمدی جدید در راه است/ از دنباله "هیولا" مهران مدیری تا "ساخت ایران۳"

با توجه به سریال‌های کمدی که امسال در حال تولید هستند، دست نمایش خانگی سال آینده در ژانر کمدی حسابی پر خواهد بود.

ایران آرت: مدتی پیش مهران مدیری از ساخت سریال "هیولا 2"، پیمان قاسم خانی از ادامه تولید "خوب، بد، جلف: ارتش سری" در قالب سریال و امین حیایی هم چند روز پیش از ساخت مجموعه "ساخت ایران 3" خبر دادند و سعید آقاخانی نیز قرار است سریال "شاخ آفریقا" را بسازد.

در ادامه به نقل از روزنامه خراسان با چهار سریال جدید که قرار است در شبکه نمایش خانگی ساخته شود آشنا خواهید شد:

ساخت ایران 3

امین حیایی در برنامه "کافه آپارات" خبر ساخت این سریال را اعلام کرد و گفت که مشغول مذاکره برای بازی در این مجموعه است. فصل سوم این سریال در قشم، کیش و آفریقا جلوی دوربین می‌رود. فصل اول "ساخت ایران" سال 90 به کارگردانی محمدحسین لطیفی ساخته شد. هرچند که زوج محمدرضا گلزار و امین حیایی مشابه نقش‌هایی را که قبلا در آثار تجاری بازی کرده بودند ، ایفا کردند، اما توجه مخاطب را جلب کردند و فصل اول با استقبال خوبی روبه‌رو شد. سال 96 فصل دوم آن با کارگردان دیگری (برزو نیک‌نژاد) جلوی دوربین رفت. علاوه بر گلزار و حیایی که نقش‌های اصلی را برعهده داشتند، تعدادی بازیگر جدید مانند فرهاد اصلانی، مهران احمدی، محسن کیایی، سارا بهرامی و سحر دولتشاهی نیز به سریال اضافه شدند، اما حضور هیچ کدام از آن‌ها به نفع سریال تمام نشد. امین حیایی و محمدرضا گلزار هم مانند دیگر بازیگران بازی ضعیفی داشتند. هرچند که فصل دوم به اندازه فصل یک محبوب نبود، اما اگر زوج گلزار و حیایی در فصل سوم حضور داشته باشند و قصه جذابی طراحی شده باشد، می‌توان روی موفقیت "ساخت ایران 3" حساب باز کرد.

خوب، بد، جلف 3

پیمان قاسم خانی سال 94، از موفقیت پژمان جمشیدی و سام درخشانی در سریال "پژمان" استفاده کرد و با فیلم "خوب، بد، جلف" برای اولین بار کارگردانی را تجربه کرد. همراهی دو بازیگر کم‌هوش آثار گیشه‌ای  موقعیت‌های کمدی زیادی را در فیلم ایجاد کرد و باعث شد زوج کمدی "پژمان" و "سام" نزد مردم محبوب‌تر شوند. فروش خوب فیلم در گیشه قاسم خانی را ترغیب کرد که قسمت دوم این فیلم را بسازد. در قسمت دوم از نظر قصه، شوخی‌ها و موقعیت‌های کمدی از قسمت اول ضعیف‌تر بود، اما حضور زوج "پژمان" و "سام" فروش فیلم را تضمین کرد. قرار است ادامه این فیلم در 12 قسمت ساخته شود. "خوب، بد، جلف 3" داستان جذابی دارد. حامد کمیلی که جاسوس بود، با دیدن فیلم "بوچ کسیدی و ساندنس کید" به سینما علاقه مند می‌شود و تصمیم می‌گیرد از "پژمان" و "سام" در نقش این شخصیت‌ها استفاده کند. حضور کمیلی در کنار جمشیدی و درخشانی در موقعیت عجیبی که قصه حول محور آن شکل می‌گیرد، می‌تواند بار کمدی سریال را بیشتر و از به تکرار افتادن "پژمان" و "سام" جلوگیری کند.

هیولا 2

مهران مدیری یک ماه پیش اعلام کرد قصد دارد فصل دوم "هیولا" را بسازد. او پنج سال پس از سریال "در حاشیه 2"، سال 94 مجموعه کمدی "هیولا" را جلوی دوربین برد. این سریال به دلیل کنایه‌هایی که به مسائل اجتماعی، سیاسی و فساد اقتصادی داشت، مورد توجه قرار گرفت. یکی دیگر از برگ‌های برنده سریال حضور فرهاد اصلانی در نقش شخصیت اصلی قصه "هوشنگ شرافت" بود. او شخصیت ساده‌لوحی بود که تحت فشارهای خانواده، شرافت اجدادی‌اش را زیر پا گذاشت و با مفسدان اقتصادی همکاری کرد. فرهاد اصلانی با بازی در این سریال یکی از بهترین بازی‌های خود را به نمایش گذاشت. البته بازیگران دیگر مانند شبنم مقدمی و گوهر خیراندیش هم بازی خوبی داشتند. قصه "هیولا" در فصل اول به سرانجام رسید، اما با پایانی که برای آن در نظر گرفته شده بود، این مجموعه ظرفیت دارد که در فصل دو ادامه یابد، البته بخش مهمی از موفقیت سریال وابسته به حضور فرهاد اصلانی است. علاوه بر این، اگر قصه "هیولا" در فصل دوم نیز مانند فصل اول، سراغ موضوعات اجتماعی و سیاسی برود می‌تواند بخشی از موفقیت خود را تضمین کند و حتی بیشتر از فصل اول دیده شود.

شاخ آفریقا

یکی دیگر از سریال‌های کمدی که قرار است تولید شود، "شاخ آفریقا" به کارگردانی سعید آقاخانی و نویسندگی مهراب قاسم خانی است. این کارگردان و نویسنده پیشتر در سریال "دزد و پلیس" تجربه همکاری با یکدیگر را داشته‌اند و خاطره خوبی از آن سریال در ذهن مخاطبان تلویزیون به جا گذاشته‌اند. این مجموعه سال 91 ساخته شد و زوج کمدی موفقی با بازی بهنام تشکر و هومن برق‌نورد داشت. مهراب قاسم خانی که سابقه خوبی در نویسندگی فیلم نامه آثار کمدی دارد، پس از سریال موفق "پژمان" فیلم نامه سریال دیگری را ننوشته است، اکنون او فیلم نامه سریال کمدی "شاخ آفریقا" را به نگارش درآورده است. سعید آقاخانی هم به تازگی با سریال "نون خ" حضور موفقی در تلویزیون داشته و اکثر سریال‌های او مورد پسند مخاطبان بوده است، بنابراین می‌توان به همکاری این دو چهره امیدوار بود. "شاخ آفریقا" علاوه بر ایران، در کشور گینه جلوی دوربین خواهد رفت و همچنین قرار است در سرویس‌های وی‌اودی آسیایی هم منتشر شود. باید صبر کرد و دید این کارگردان و نویسنده از حضور کدام بازیگران کمدی استفاده خواهند کرد.

مهران مدیری سریال کمدی ساخت ایران 3 هیولا 3 هیولا 2 خوب بد جلف 3
نظرات خوانندگان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین