کد خبر: 52562 A

اقدام جالب نولان و همسرش برای حمایت از سینما/ عکس

اقدام جالب نولان و همسرش برای حمایت از سینما/ عکس

کریستفر نولان با حضور در یک سینما به همراه همسرش مردم را به بازگشت و حمایت از سینما تشویق کرد.

ایران آرت: کریستفر نولان بار دیگر پایبندی خود به تجربه‌ دیده شدن فیلم‌ها در سالن‌های سینما را اثبات کرد. سینماهای "ریگال" به تازگی تصویری از نولان و همسر تهیه‌کننده‌اش "اما توماس" منتشر کرده که هر دو ضمن داشتن ماسک بر صورت، در یکی از سینماهای این کمپانی در کالیفرنیا حاضر شده‌اند. نولان برای دیدن فیلم "گالری قلب‌های شکسته" سونی به این سینما آمده بود و گفته می‌شود که یک هفته پیش‌تر نیز فیلم "تاریخچه‌ی شخصی دیوید کاپرفیلد" سرچ‌لایت به کارگردانی "آرماندو ایانوچی" را در سینما دیده است. 

این دو فیلم از جمله معدود عناوین جدیدی‌اند که در حین پاندمی به صورت گسترده و همزمان با "تنت"، "جهش‌یافتگان جدید" و "مختل" "راسل کرو" اکران شده‌اند. با این حال، حدود ۳۰ درصد سینماهای آمریکا از جمله نیویورک و لس‌آنجلس هنوز بسته است.

به نوشته 30نما، آمار فروش فیلم‌ها نشان می‌دهد که مخاطبین در مقابل بازگشت به سالن‌های سینما مقاومت می‌کنند. "گالری قلب‌های شکسته" به صورت میانگین در هر سالن ۵۰۰ دلار فروخت، در حالی که "تنت" نولان پس از دو هفته اکران به فروش ۲۹.۵ میلیون دلاری رسیده است. این فروش‌ها سبب شدند که وارنرها "زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴" را به ماه دسامب موکول کند و "کندی‌من" یونیورسال تا سال ۲۰۲۱ به تعویق افتد. این هفته گزارش شد که احتمال به تأخیر افتادن "بیوه سیاه" و انتشار مستقیم "روح" (Soul) در دیزنی+ وجود دارد.

christopher-nolan-regal

به این ترتیب "تنت" تنها فیلم بزرگ هالیوود تا زمان اکران "وقتی برای مردن نیست" (No Time to Die) در ماه نوامبر باقی می‌ماند. "تنت" نمی‌تواند مسئول این خسارت‌ها دانسته شود چرا که مخاطبین هنوز آمادگی بازگشت به سالن‌های سینما را ندارند. استودیوها تنها تمایل ندارند که پروژه‌های ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیون دلاری‌شان اسیر محدودیت‌های ایجاد شده به علت کووید-۱۹ شوند.

"ریگال" با به اشتراک گذاشتن تصویر نولان و همسرش امیدوار است مردم را به حضور در سالن‌های سینما تشویق کند. "تنت" دست کم تا دو ماه آینده در آمریکا روی پرده می‌ماند

 

کریستوفر نولان فیلم تنت
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین