کد خبر: 52756 A

خبر بد برای هواداران اسکارلت جوهانسون و فیلم‌های ابرقهرمانی

خبر بد برای هواداران اسکارلت جوهانسون و فیلم‌های ابرقهرمانی

تاریخ اکران فیلم‌های "بیوه سیاه" با بازی اسکارلت جوهانسون و "جاودانان" با بازی آنجلینا جولی و کیت هزینگتون ماه‌ها به تعویق افتاد.

ایران آرت: به دنبال تأثیر مستقیم کویید-۱۹ بر بازار فیلم آمریکا، دیزنی یک بار دیگر تغییراتی در تاریخ اکران فیلم‌هایش به وجود آورد. این استودیو عنوان انیمیشن «روح» (Soul) را به دیزنی+ نمی‌فرستد و در حال حاضر قرار است ۲۰ نوامبر در مقابل «وقتی برای مردن نیست» (No Time to Die) ام‌جی‌ام قرار بگیرد. 

هرچند انتظار می‌رفت که تاریخ اکران «بیوه سیاه» با تأخیر مواجه شود، اما کمتر کسی پیش‌بینی می‌کرد که نمایش این فیلم ابرقهرمانی از ۶ نوامبر به ۷ می سال ۲۰۲۱ موکول شود. این فیلم که قرار بود ۱ می امسال روی پرده برود، به این ترتیب یک سال کامل به تعویق می‌افتد.

۳۰نما نوشت این تغییر سبب شده است که اکران «جاودانان» (Eternals) مارول هم از ۱۲ فوریه ۲۰۲۱ به ۵ نوامبر ۲۰۲۱ منتقل شود، و اکران «شانگ-چی و افسانه ده حلقه» را از ۷ می ۲۰۲۱ به ۹ ژوئیه سال ۲۰۲۱ موکول کند. فیلم «مردان شاه» (The King’s Man) قرن بیستم جایگزین «جاودانان» در ۱۲ فوریه آینده خواهد شد. این فیلم قرار بود ۲۶ فوریه ۲۰۲۱ اکران شود.

تغییر دیگری که دیزنی به وجود آورده به فیلم پرستاره و معمایی «مرگ روی نیل» (Death on the Nile) «کنت برانا» مرتبط است. این فیلم به جای اکتبر امسال با دو ماه تأخیر و در تاریخ ۱۸ دسامبر روی پرده خواهد رفت. با این حال ماه اکتبر خالی از فیلم جدید نخواهد بود و اقتباس سینمای از رمان مصور «مرد تهی» (The Empty Man) به جای دسامبر در این ماه اکران خواهد شد. 

علاوه بر این، فیلم «داستان وست ساید» قرن بیستم به کارگردانی «استیون اسپیلبرگ» به جای ۱۸ دسامبر امسال، در تاریخ ۱۰ دسامبر ۲۰۲۱ عرضه خواهد شد. این فیلم فرصت رقابت در سال ۲۰۲۰-۲۱ را از دست می‌دهد. باقی ماندن انیمیشن «روح» در ۲۰ نوامبر جالب توجه است. این اقدام فشار را بر روی استودیوی یونیورسال برای تغییر تاریخ اکران «کرودها ۲» (The Croods 2) افزایش می‌دهد. تمامی این تغییرات البته واکنشی است به بسته باقی‌ماندن سالن‌های سینما در نیویورک و لس‌آنجلس.

 

اسکارلت جوهانسون بیوه سیاه
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین