کد خبر: 52781 A

تام هنکس: برای "فارست گامپ" از جیب خودم خرج کردم/ درآمدی بالاتر از بودجه کل فیلم

تام هنکس: برای "فارست گامپ" از جیب خودم خرج کردم/ درآمدی بالاتر از بودجه کل فیلم

ستاره "فارست گامپ" از پرداخت بخشی از هزینه ساخت این فیلم توسط خودش و نیز مشکلی که در روزهای نخست برای کشف شخصیت فارست داشت سخن گفت.

ایران آرت: فیلم "فورست گامپ" رابرت زمکیس برنده‌ی شش جایزه‌ی اسکار از جمله بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بهترین بازیگر مرد شد و با ۶۸۳ میلیون دلار دومین فیلم پرفروش سال ۱۹۹۴ پس از "شیر شاه" لقب گرفت. اما پارامونت در حین تولید فیلم در موفقیت آن تردید داشت.

تام هنکس ستاره‌ی فیلم به تازگی در مصاحبه با گراهام بنسینگر فاش کرده است که دست کم برای دو صحنه‌ از فیلم از جیبش پول پرداخت کرده چرا که استودیو با افزایش بودجه مخالف بوده است. یکی از این صحنه‌ها سفر نمادین فورست به سراسر آمریکاست. 

هنکس می‌گوید: "[زمکیس] گفت: "خوب، این سفر اکس دلار هزینه خواهد داشت." قیمت پایینی نبود. گفت: "من و تو هزینه‌اش را بین خودمان تقسیم می‌کنیم و به پارامونت می‌دهیم. پول را تأمین می‌کنیم، اما شما [پارامونت] باید سهم ما از سود فیلم را کمی بیشتر کنید." استودیو فوراً موافقت کرد و گفت: "عالی است، بهتر از این نمی‌شود." برای ما هم خوب شد."

به این ترتیب با افزایش سهم هنکس او از فروش "فورست گامپ" نزدیک به ۶۵ میلیون دلار کسب می‌کند، در حالی که خود فیلم با بودجه‌ی ۵۵ میلیون دلاری ساخته شده بود. هنکس اسکار بهترین بازیگر مرد را نیز با این فیلم به خانه برد. 

به نوشته ۳۰نما در این مصاحبه، هنکس اعتراف می‌کند که در اولین روزهای فیلمبرداری در کشف شخصیت با مشکل مواجه بوده است. هنکس به یاد می‌آورد که زمکیس او را به گوشه‌ای می‌برده تا بگوید: "ببین، می‌دانم سعی‌ و تلاشت را می‌کنی. می‌دانم چقدر مضطرب هستی و این نقش چقدر خود-آگاهی نیاز دارد. اما از هیچ‌یک از صحنه‌های این سه روز اول استفاده نمی‌کنیم چون فکر نمی‌کنم که هنوز نقش را درک کرده باشی. شخصیت را هنوز درک نکرده‌ای… بیش از حد تلاش نکن."

 

تام هنکس فارست گامپ رابرت زمکیس
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین