کد خبر: 52794 A

پیام آلن دلون به معشوقه دوران جوانی‌اش

پیام آلن دلون به معشوقه دوران جوانی‌اش

رابطه عاشقانه آلن دلون و رومی اشنایدر سالها مرکز توجه رسانه‌های دنیا بود. رومی اشنایدر سال ۱۹۸۲ چند ماه بعد از مرگ فرزند ۱۴ ساله‌اش از دنیا رفت.

ایران آرت: آلن دلون که ژوئن سال گذشته دچار سکته مغزی شد به مناسبت تولد ۸۲ سالگی رومی اشنایدر در روز چهارشنبه ۲۳ سپتامبر به این بازیگر مشهور درگذشته سینما ادای احترام کرد.

روز گذشته آلن دلون در پیامی که خبرنگار یک خبرگزاری فرانسوی آن را بازپخش کرد، گفت: فردا (۲۳ سپتامبر) رومی اشنایدر ۸۲ ساله می‌شود، ستاره ای که هرگز خاموش نمی شود، ما همیشه دوستت خواهیم داشت. از تو متشکرم. آلن دلون.

ستاره فیلم «سامورایی» ژان پیر ملویل چندی پیش پس از نزدیک به یک سال سکوت، به خبر درگذشت یکی از دوستانش واکنش نشان داده بود.

به گزارش برنا، رابطه عاشقانه آلن دلون و رومی اشنایدر سالها مرکز توجه رسانه‌های دنیا بود. رومی اشنایدر سال ۱۹۸۲ چند ماه بعد از مرگ فرزند ۱۴ ساله‌اش از دنیا رفت.

رومی اشنایدر در نقش‌هایی که ایفا کرد بخشی از شخصیت و خلق و خوی خود را به جا گذاشت. او معمولا ایفاگر نقش زنانی است که روحیه‌ای سرسخت و طغیانی و در عین حال سخت حساس و شکننده دارند و آماده هستند که با فداکاری و شجاعت همه چیز را در پای عشق و دلبستگی‌های عاطفی قربانی کنند، اما به آنی در برابر ضربه‌ای حساس فرو می‌ریزند و از هم می‌پاشند.

این ستاره بزرگ سینمای آلمان خود زمانی دراین باره گفته بود: "من ویران شده‌ام. داغونم. می‌فهمی چه می‌گویم؟ خیلی خسته هستم. حس می‌کنم پیر شده‌ام. در تمام آرزوها و تلاش‌هایم شکست خوردم. هیچکس هیچکس هیچکس به اندازه من نمی‌خواست و برای خواستش تلاش نکرد."

رومی اشنایدر در برابر دشواری‌ها و ناکامی‌های شخصی سخت ضربه‌پذیر بود. او در آخرین سال‌های زندگی زیر فشارهای روحی از پا در آمده بود و با افسردگی و اندوه زندگی می‌کرد.

شکست عشقی در رابطه‌اش با آلن دلون و به ویژه مرگ پسر ۱۴ ساله‌اش بر او ضربه‌ای کاری وارد ساخت. مشروب و داروهای مخدر به او آرامش نبخشید، بلکه او را آهسته به سوی مرگ سوق داد. قلب رومی اشنایدر در ۲۹ مه ۱۹۸۲ در پاریس از تپیدن باز ایستاد. او هنگام مرگ در اوج شهرت و محبوبیت بود و تنها ۴۳ سال داشت.

 

آلن دلون رومی اشنایدر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین