کد خبر: 52857 A

کیانو ریوز ابرقهرمان می‌شود؟

کیانو ریوز ابرقهرمان می‌شود؟

یک سریال ابرقهرمانی با نام "شوالیه شاه" ساخته خواهد شد که کیانو ریوز، بازیگر مشهور فیلم‌های "ماتریکس" گزینه اصلی برای حضور در آن است.

ایران آرت: مرحله‌ انتخاب بازیگران سریال "شوالیه ماه" در حال انجام است و شایعه‌ تمایل استودیوی مارول به یکی از چهره‌های محبوب هالیوود شنیده می‌شود. ایلومینردی گزارش داده است که کوین فایگی مدیر استودیوهای مارول به "کیانو ریوز" برای بازی در نقش اصلی سریال "شوالیه ماه" علاقه نشان داده است. پیوستن ریوز به پروژه و حتی مذاکره با او تأیید نشده، اما در این گزارش آمده است که استودیو به دنبال بازیگری ۴۰ تا ۵۰ ساله برای نقش "اسپکتور" است. 

علاوه بر این در گزارش آمده است که مارول به تولید این سریال برای دیزنی+ نزدیک شده است. منابع "ایلومینردی" می‌گویند انتظار می‌رود فیلمبرداری پروژه در پایان سال و حتی ماه نوامبر آغاز شود. با این حال لازم به ذکر است که اطلاعات درز شده از سوی منابع همیشه صحت ندارند. پیش‌تر گزارش شده بود که مارول به دنبال مذاکره با "الیسون بری" برای شخصیت "شی-هالک" است اما این نقش در نهایت به "تاتیانا ماسلنی" رسید. 

به گزارش ۳۰نما، سن شخصیت "اسپکتور" در مقایسه با دیگر قهرمانان "دنیای سینمایی مارول" از جمله "کاپیتان مارول" (بری لارسن)، "دکتر استرنج" (بندیکت کامبربچ) و "مرد عنکبوتی" (تام هالند) بالاتر است. اما مسئله‌ی دیگر نیز این است که ریوز این ماه ۵۶ ساله شده. با این حال، مارول در گذشته برای نقش‌های دیگر به سراغ این بازیگر رفته و در صورتی که موفق به جذب او شود، "شوالیه ماه" به یکی از هیجان‌انگیزترین سریال‌های آینده مارول و دیزنی+ تبدیل خواهد شد.

فایگی تابستان گذشته در مورد ریوز گفته بود: "تقریباً برای هر فیلمی که می‌سازیم با او مذاکره می‌کنیم. نمی‌دانم به "دنیای سینمایی مارول" می‌پیوندد یا چه زمانی می‌پیوندد اما به دنبال یافتن راه درستی برای انجام این کار هستیم."

ریوز در حال حاضر مشغول بازی در "ماتریکس ۴" در برلین است. این پروژه نزدیک به شش ماه با وقفه مواجه شده بود اما ماه گذشته سرانجام ادامه پیدا کرد. او پس از این فیلم باید در قسمت چهارم "جان ویک" نیز ظاهر شود.

 

کیانو ریوز شوالیه ماه
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین