کد خبر: 52889 A

شرط کریستین بیل برای بازگشت به نقش بتمن

شرط کریستین بیل برای بازگشت به نقش بتمن

بیل تنها به شرطی حاضر است در فیلم "فلش" نقش بتمن را بازی کند که کریستفر نولان کارگردان "شوالیه تاریکی" این کار را تأیید کند.

ایران آرت: با اضافه شدن شخصیت‌های محبوب به فیلم اختصاصی شخصیت "فلش"، به نظر می‌رسد که "بری آلن" کمترین اهمیت را در فیلمنامه‌ داشته باشد. در مورد "ازرا میلر" تنها گزارش‌های منفی منتشر می‌شود و اخیراً فاش شده که برادران وارنر تا مرز اخراج کردن او پیش رفته‌اند، اما فضای مجازی دو مرتبه با تأیید شدن حضور "مایکل کیتون" و "بن افلک" در دو نسخه از شخصیت "بتمن" روی هوا رفته و به همین علت این نگرانی وجود دارد که شخصیت اصلی فیلم اساساً دیده نشود. 

سال ۲۰۲۲ با اکران این فیلم و "دکتر استرنج در عوالم موازی جنون" به نظر می‌رسد که سال جهان‌های موازی در سینما باشد و اینکه دی‌سی و مارول حساب ویژه‌ای این نوع روایت باز کرده‌اند. پیش‌تر گزارش شده بود که "کریستین بیل" یکی از گزینه‌های بازگشت به شخصیت "بتمن" در صورت مخالفت کیتون است.

ستاره‌ی سه‌گانه‌ "شوالیه تاریکی" همچنان می‌تواند در این فیلم مشارکت داشته باشد و کاملاً مخالف حضور کوتاهی در آن نیست. اما برای بازگشت شرطی تعیین کرده است. 

به گزارش 30نما، بیل تنها به شرطی حاضر است در فیلم "فلش" نقش "بتمن" را بازی کند که "کریستفر نولان" کارگردان "شوالیه تاریکی" این کار را تأیید کند. این بازیگر ۴۶ ساله دوست ندارد تأثیری منفی بر میراث به جا مانده از خود در نقش "بتمن" بگذارد، اما اگر نولان موافقت کند، مذاکرات وارنر برای بازگشت بیل به این شخصیت به زودی آغاز خواهد شد.

بیل اخیراً بر اساس نظرسنجی "ریدیوتایمز" بالاتر از کیتون بهترین "بتمن" تاریخ سینما شناخته شده است. او قرار است در فیلم "ثور: عشق و آذرخش" مارول به کارگردانی "تایکا وایتیتی" هم نقش یک ضدقهرمان را بازی کند.

 

بتمن دکتر استرنج در عوالم موازی جنون
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین