کد خبر: 52894 A

حمله تند و تیز بهنوش بختیاری به سحر زکریا/ عکس

حمله تند و تیز بهنوش بختیاری به سحر زکریا/ عکس

صحبت‌های انتقادآمیز سحر زکریا درباره مهران مدیری با واکنش تند بهنوش بختیاری همراه شد.

ایران آرت: پس از انتشار پستی از جانب سحر زکریا در انتقاد به عدم توجه مهران مدیری به او و کم کار شدنش، بهنوش بختیاری در یک استوری اینستاگرامی، واکنشی تند و تیز به سحر زکریا نشان داد.

به گزارش ایران‌آرت، پیشتر بازیگر نقش مقابل مهران مدیری در سریال "پاورچین" به انتقاد از این کارگردان پرداخته و نوشته بود: آقای مدیری عزیز برام بسیارقابل احترامید ولی چند وقتی که از شما مصاحبه‌هایی میبینم که ذهنم رو مشغول کرده. شما در یکی از مصاحبه‌هاتون گفتید به اون آدم سر چهارراه فکر می‌کنید ولی چطور به تیمی که سالها با شما کار کردن فکر نمی‌کنید؟! که در این روزهای سخت چگونه زندگی می‌کنند تیمی که همیشه به بچه های مدیری سالها با ما برخورد کردن و نقش در کارهای دیگه به ما ندادن، آیا بعد از هیولای یک که بازده چندانی نداشت و بردن بازیگرانی که کارهای زیادی دارن و پولهای هنگفتی از بقیه کارها میگیرن بهتر نبود که با تیم قدیمتون کار میکردید تا ما هم گذران زندگی کنیم؟ گروهی که هنوز مردم دوستشون دارن وهنوز کارهای قدیمی رو می‌بین

و حالا بهنوش بختیاری در واکنش به صحبت‌های سحر زکریا نوشته است: "روزی که زیرآب همکاران‌تان را می‌زنید که جز خوبی برای شما کاری نکرده‌اند، منتظر قانون کائنات باشید؛ اتفاقا من هم تو کارهای این کارگردان عزیزمان نیستم، ولی گله‌ای ندارم، ایشان مختار هستند که من را انتخاب کنند یا نه، ولی این نامردی است که بعضی‌ها هرچه که دارند از ایشان است، بعد می‌آیند می‌گویند چون با این کارگردان کار کردیم کم کار شدیم. از هر دستی بدهی، از همان دست می‌گیری."

 

2446228_726

بهنوش بختیاری سحر ذکریا سحر زکریا
نظرات خوانندگان
  • قانعی
    پاسخ

    اینهمه آرایش و بدحجابی بعضیا شاید بشه گفت اعتماد بنفس ندارن و اینجوری سعی میکنن مشکلشون رو حل کنن. شما هم لطفا عکس بدحجاب رو منتشر نکنید چقدر زندگی ها که بخاطر بدحجابی و... بهم ریخته؛ مردم خودشون به خودشون ظلم میکنن . رواج دهنده خوبی ها باشید. البته که ان‌شاءالله قصدی پشت این عکس عای بدحجاب نیست، اما دیگران الگو برداری میکنن و بدحجابی بیشتر از الان عادی میشه. سعی کنیم جامعه رو اصلاح کنیم تا امام زمانمون ظهور کنن.

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین