کد خبر: 52937 A

نتفلیکس فیلم بهروز وثوقی و مونیکا بلوچی را خرید/ اعتراض کیهان

نتفلیکس فیلم بهروز وثوقی و مونیکا بلوچی را خرید/ اعتراض کیهان

در "فصل کرگدن" بازیگرانی نظیر بهروز وثوقی، مونیکا بلوچی، آرش لباف و برن سات بازیگر اهل ترکیه بازی کرده‌اند.

ایران آرت: شرکت نتفلیکس حق پخش فیلم "فصل کرگدن" با بازی بهمن قبادی که بازیگرانی نظیر بهروز وثوقی و مونیکا بلوچی، بازیگر ایتالیایی مشهور هالیوود در آن نقش‌آفرینی می‌کنند را خریداری کرد. این موضوع با واکنش تند روزنامه کیهان مواجه شده است:

کیهان نوشت: سینمای آمریکا باز هم نشان داد که برای مقاصد سیاسی و ایدئولوژیک حتی حاضر است قید سود اقتصادی و اعتبار را بزند!

شرکت آمریکایی "نتفلیکس" که به پخش برخط و اینترنتی فیلم و سریال می‌پردازد، حق پخش فیلم ضدایرانی "فصل کرگدن" را خرید. فیلمی که فاقد ارزش هنری است و احتمالا سوء اقتصادی چندانی هم در پی نخواهد داشت چون جذابیتی برای مخاطب عام ندارد، اما آنچه به انگیزه‌ای برای حمایت از این فیلم از سوی نتفلیکس انجامیده این است که محتوای "فصل کرگدن" در جهت تجزیه ایران است!

به نقل از کیهان این فیلم به کارگردانی بهمن قبادی و با حضور یک بازیگر طاغوتی، محصول کشور ترکیه است. فیلمی که در آن به اختلافات قومی و تضاد اقوام و پیروان مذاهب در ایران می‌پردازد و به طور خلاصه، گرایش به حمایت از تجزیه کشورمان را دارد.

کیهان نوشت همین رویکرد باعث شده است تا نتفلیکس، این بار نه تنها از خیر سود اقتصادی بگذرد –چون فیلم "فصل کرگدن" موفقیت مالی نداشته و نخواهد داشت- بلکه اعتبار خود را به خاطر مقاصد و منافع سیاسی و ایدئولوژیک زیر پا بگذارد!

 

مونیکا بلوچی بهروز وثوقی بهمن قبادی نتفلیکس
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین